Aluminium/Titanium delen leveren

PH_F4

MF veteraan
26 jul 2010
1.577
12
Graag zou ik iemand of een bedrijf willen weten die Aluminium en Titanium op maat kan leveren.
Dat bedrijf of de persoon moet in de buurt zitten, omdat niet alles op papier of telefonisch kan. Provincie Utrecht.
Dan kan ik proberen e.e.a. uit te leggen. Het gaat om simpele/kleine dingen. Ik ben namelijk bezig mijn motor weer op te bouwen.

Ik hoor het graag wat de mogelijkheden zijn.
 
ik kan je standaard Titanium buizen,bochten,plaat materiaal leveren maar echt maatwerk word ontzettend duur voor een kleine aantal(vooral Titanium).
wat wil je precies hebben?
 
Het titanium is grotendeels geregeld, maar wanneer ik bepaalde onderdelen zoals steuntjes of subframes in aluminium wil laten maken is er niemand te vinden.
Ik ben nog niet zover, maar het zoeken naar iemand neemt al veel tijd in beslag weet ik uit ervaring. Dus vandaar dat ik nu maar alvast begin
Titanium wat ik nu nog nodig heb moet ik even spieken, daar kom ik op terug.
 
In Bunschoten zitten een aantal bedrijven...
-Van Halteren infra doet veel met metalen.

- Crooke tuning (kan alles lassen,zagen,boren,snijden weet ik veel wat).. verbouwd veel auto’s.

-CNC machines dacht ik ook maar kun je als particulier niet even aankloppen denk ik..

Zomaar even een handje wat mij te binnen schiet, denk dat Crooke tuning de meeste kans biedt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan