Aluminium velg voor caféracer 18 inch

seba$

MF veteraan
5 jan 2005
5.526
4
Assendelft
Ik ben opzoek naar een aluminium velg met hoge rand voor mijn jawa caféracer.

Het liefst 18inch maar een 17 mag ook.
De huidige velg is 2.15 breed dus het liefst iets in die richting maar een slagje smaller mag ook.

Aangezien ik hier thuis al een set heb, één18inch velg en één 19inch velg mag de 19inch met hoge rand ook geruild worden tegen een 18inch.

De velg die ik hier nu heb maar niet ga gebruiken is dus 19inch en 1,85 breed.

zoiets zoek ik dus ;)
rear%20rim%201.JPG
 
Is de velg die je niet gaat gebruiken 40 gaats, ik ben op zoek naar een setje voor onder de Cb500t...............heb er eventueel dan wel belangstelling in :)
 
zo uit m'n hoofd is die 36 spaaks maar ik moet het nog even nakijken voor de zekerheid ;)

De velg die ik zoek moet ook 36 spaaks zijn btw :)
 
Hoppa omhoog! ik ben nog steeds opzoek ;)

Iemand niet een achtervelg van een yamaha XS liggen? da's de maat die ik zoek ;) iets smaller dan een 2.15 velg mag ook trouwens
 
Je zou ook een kunnen kijken bij haanwheels com. Niet duur en alle velgen opmaat.
 
klopt ja maar... het is voor een jawa en een compete velg met spaken zou dan al bijna meer waard zijn dan de halve motor :+
 
Ik heb wel twee velgen 18"voor je maar zonder opstaande rand.Breedte is 1,85 en 2,15 en beide zijn 36 gaats.Ze zitten nu nog onder mijn sr500,maar wil ze na de zomer laten omspaken naar 17".
 
ik heb hier liggen : Akront 17x3,5 voorwiel

asmaat 17 mm

indien interesse , wil ik wel foto's mailen .




mvg. Henk
 
een setje alu velgen staat op de wishlist, haast heeft het niet maar het moet er wel ooit eens van komen ;)

ik heb al 1 18inch velg, nu de andere nog :)

Verhikel is een optie maar ik denk dat ik het in december net ga mislopen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan