Aluminium verchromen kan dat?

full
 
hallo koffiefreak,

waar heb je het motordeksel laten verchromen.

ik wil mijn velgen laten verchromen.

heb al wat op internet zitten zoeken en ben bij een bedrijf in duitsland gekomen.

kosten echter ca. euro 200,00 per velg.

stefan
 
Je kan alu verchromen, zowel met decoratief chroom als hardchroom.
Als tussenlaag (hechting) gebruiken ze doorgaans chemisch nikkel.
Hegin, Surface Treatment, BGT/AHC zijn de betere adressen in NL.
 
Hier zie je wat chroom van een VS 750 intruder

Dat heb ik gewoon op mijn werk zo verchroomd, eerst zag het ook echt niet uit, echt intruderjappenchroom aangevreten was het, het was onverkoperd chroom, ik heb het eerst verkoperd.

poets2.JPG
 
Zo doe ik dat, voor mezelf, op mijn werk op zaterdag
Die foto is uit 1991, en datzelfde chroom zit er nu nog op, zonder dat het bladerd.
Van de winter gaat een VS 1400 hetzelfde paadje, werk nog steeds bij dezelfde baas.
Maar chroom en verchromen moet je zien als.

Mag ut weinig kosten? Dan gaan we slijpen en verchromen (intruderchroom krijg je dan)
Mag ut wat kosten en moet ut een jaar of wat mee? slijpen/vernikkelen/verchromen.
Voor mijzelf doe ik slijpen/verkoperen/vernikkelen en dan electrisch er overheen verchromen, kost wat meer tijd, is veel meer gedoe, maar gaat zeker 25 mee.
 
Zo doe ik dat, voor mezelf, op mijn werk op zaterdag
Die foto is uit 1991, en datzelfde chroom zit er nu nog op, zonder dat het bladerd.
Van de winter gaat een VS 1400 hetzelfde paadje, werk nog steeds bij dezelfde baas.
Maar chroom en verchromen moet je zien als.

Mag ut weinig kosten? Dan gaan we slijpen en verchromen (intruderchroom krijg je dan)
Mag ut wat kosten en moet ut een jaar of wat mee? slijpen/vernikkelen/verchromen.
Voor mijzelf doe ik slijpen/verkoperen/vernikkelen en dan electrisch er overheen verchromen, kost wat meer tijd, is veel meer gedoe, maar gaat zeker 25 mee.

Hallo, Als zoekende kwam ik het bovenstaande tegen.

Nu heb ik een VS1400 uit '89 waarvan het chroom van de koppelingskap erg slecht begint te worden.
Nu las ik dat hij verchroom kan worden.
Kun jij me er bij helpen? Werk je nog bij dezelfde baas?
 
Terug
Bovenaan Onderaan