Alwéér een Guzzi met zijspan?

14 nov 2004
10
0
Hengelo
Na een paar maanden alleen lezen heb ik mezelf nu maar eens aangemeld. Met name de forums klassiekers en driewielers hebben mijn warme belangstelling. Ik rij een Guzzi Cal. II met EML sport ('83) en als ik wat meer voorwaartse behoefte voel een duc 750 sport. De guzzi heb ik vanaf maart dit jaar, 1 op 1 geruild tegen mijn VTR1000f. Spijt? Nee!, want constant een keer zo hard als de rest van het verkeer rijden gaat op den duur ook vervelen.....:-)

Het zijspanrijden is inderdaad nergens mee te vergelijken (lijkt nergens op!?!?!) maar wel errug tof. Na een zijspancursus van Rob Teffer ging het nog trefzekerder…
Aan de Guzzi heb ik het afgelopen half jaar al wel aardig wat vervangen en verbeterd. Heb ik overigens geen probleem mee, want het sleutelen is voor mij een deel van de lol.

Tot zover...., HaTsjeekidee
 
full
 
Welkom op MF .......
Ook guzzi heeft mijn belangsteling voor 2 jaar gehad fijne fiets(sp 1000).
 
Na een paar maanden alleen lezen heb ik mezelf nu maar eens aangemeld. Met name de forums klassiekers en driewielers hebben mijn warme belangstelling. Ik rij een Guzzi Cal. II met EML sport ('83) en als ik wat meer voorwaartse behoefte voel een duc 750 sport. De guzzi heb ik vanaf maart dit jaar, 1 op 1 geruild tegen mijn VTR1000f. Spijt? Nee!, want constant een keer zo hard als de rest van het verkeer rijden gaat op den duur ook vervelen.....:-)

Het zijspanrijden is inderdaad nergens mee te vergelijken (lijkt nergens op!?!?!) maar wel errug tof. Na een zijspancursus van Rob Teffer ging het nog trefzekerder…
Aan de Guzzi heb ik het afgelopen half jaar al wel aardig wat vervangen en verbeterd. Heb ik overigens geen probleem mee, want het sleutelen is voor mij een deel van de lol.

Tot zover...., HaTsjeekidee
Je vergeet nog dat je natuurlijk ook nog die Kawa Z440 prima hebt opgeknapt. Welkom!
 
Dank voor de warme welkomstwoorden.....
:}

@Bor2: Heeee jij ook hier?? Bedoelde je deze??

full


mevrouw gevaarra mist haar kawa nog steeds een beetje! rijdt 'ie nog?

Hatsjeekidee
 
welkom met je mooie guzzi, dat hebben we wel nodig met al die urals :}



góóóóórillaááázzzz wil je niet van die vieze plaatjes posten B| B| B| B|

daar hebben we normen en waarden voor op dit forum :+
 
Hee Tsee! Eindelijk aangemeld? Coole nick, een waardige! :}

'Je' boek werd laatst nog aangekondigd in (meen ik) Motor Magazine, bijdeweg.

Wat betreft deze:

...

(Afbeelding)

mevrouw gevaarra mist haar kawa nog steeds een beetje! rijdt 'ie nog?

Hatsjeekidee

Na een jaar trouwe dienst was ze een dankbaar studie-obkject van het jongere broertje van mijn schoonzus. Hij heeft er nog wat aan gesleuteld en afgesteld, en vervolgens is ze haar tocht naar Delft begonnen. Daar woont ze nu, vlakbij de Nieuwe Kerk. Mijn broer laat haar af en toe uit, totdat schoonzus-lief zelf toe is aan het rijden in Delft. (tja, als je je rijbewijs haalde in 5 lessen op Curacao, wil je liever eerst nog even oefenen op het droge voor je het spitsuur In Haaglanden in gaat...)

Leuk he? Maakt ze toch nog wat mee op d'r ouwe dag! :+
 
Me topic begint nog maar net en wordt nu al door glimmende BMW's geïnfiltreerd. BAH! Tsjee gorillazz!
@roodkapje: 'k ga eerst maar es naar de film (motorcycle diaries). Mischien word ik dan een echte revolutionair. Zijspan was ook al een grote verschuiving :9
 
Na een paar maanden alleen lezen heb ik mezelf nu maar eens aangemeld. Met name de forums klassiekers en driewielers hebben mijn warme belangstelling. Ik rij een Guzzi Cal. II met EML sport ('83) en als ik wat meer voorwaartse behoefte voel een duc 750 sport. De guzzi heb ik vanaf maart dit jaar, 1 op 1 geruild tegen mijn VTR1000f. Spijt? Nee!, want constant een keer zo hard als de rest van het verkeer rijden gaat op den duur ook vervelen.....:-)

Het zijspanrijden is inderdaad nergens mee te vergelijken (lijkt nergens op!?!?!) maar wel errug tof. Na een zijspancursus van Rob Teffer ging het nog trefzekerder…
Aan de Guzzi heb ik het afgelopen half jaar al wel aardig wat vervangen en verbeterd. Heb ik overigens geen probleem mee, want het sleutelen is voor mij een deel van de lol.

Tot zover...., HaTsjeekidee

:} :} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan