Alweer een acceptgiro binnen

Wat is dan precies de definitie van "onnodig geluid" maken? Ik begreep dat de vrijheid van meningsuiting enigzins onder druk is komen te staan in Nederland maar waar ligt precies de grens? :?
Onnoddig geluid veroorzaken is bijvoorbeeld met piepende banden wegrijdem.
Hoe ze dit meten is duidelijk: Ze meten dit namelijk met hun geijkte oren :)
 
Kun je bewijzen dat JIJ dat mailtje op DAT moment vanaf JOUW PC hebt verstuurd? Volgens mij kun je beter getuigen hebben, die jouw hebben zien wegrijden vanuit Haarlem.
 
je zeg zelfs dat je auto niet werkt :D. Mailtje + auto En dan misschien nog een getuige ergens en tada. Thats that.

hoeveel is zo'n boete eigenlijk? Vast duurder dan zonder licht op je fiets rijden (25 euro) |(
 
Ja kreeg er vanmorgen ook weer een... Dacht damn...
De vrouw weer aan het schelden..

Blijkt dat ze de vorige nog niet betaald had.. :) Dit is dus weer een bewijs dat vrouwen niet met geld kunnen omgaan !! *D
 
Heb ik ook gehad, maar dan voor door roodlicht rijden (bekeurd op kenteken). Ik had ook een e-mail van een aantal minuten daarvoor. Moest ik bewijzen dat mijn koekblik niet op dat moment op de plek was. Of ik niet een collega had die nog wist dat ik 3 maand geleden :( op dat tijdstip met m'n koekblik op het werk was |( |( |( ...

Betalen....

Of een collega die voor je wil getuigen :X :X :X
 
Als je kabel of dsl hebt dan is de kans bijzonder groot dat jouw isp in zijn logfiles nog wel kan uitvissen welk ip adres jouw is uitgereikt op jouw thuislokatie op het tijdstip dat je jouw mailtje verstuurde. Als je een vast ip adres hebt is het alleen maar makkelijker.

Vraag ze vervolgens of ze de moeite willen nemen jouw een bevestiging te sturen dat jij op het bewuste tijdstip een internetverbinding via hun had.
Vervolgens wil je ook graag de bevestiging dat er vanaf jouw ip adres een mailtje is ontvangen op de mailserver met het tijdstip dat in de headers staat. Liefst zelfs het bewuste mailtje.

Dit is geen waterdicht bewijs want iedereen had dit mailtje kunnen sturen (ander persoon achter jouw pc), dus ik betwijfel of een rechter er waarde aan zal hechten, en bovendien verwacht ik geen medewerking van de isp omdat ze toch wel wat moeten uitzoeken voor je wat tijd/geld kost.

Evengoed, niet geschoten is altijd mis. Je kunt het allicht proberen right!?

Oh enneh.. wacht niet te lang met zo'n mailtje naar je isp te sturen, die logfiles worden geen eeuwigheid bewaard. Suxxes!!
 
Dat meen je niet :S En al die pokke scooters die herrie maken komen vaak weg met een waarschuwing :S

En iemand die dus zonder licht fietst en levensgevaarlijk voor iedereen en zeker zichzelf is, krijgt 25 euro :S als ze hem al beboeten.

Ok duidelijk Nederland snapt er niks meer van.
 
Echt vaag! Een vriendin van mij ging van de zomer op vakantie. Aangekomen op schiphol checkt ze in. Moet ze eerst een boete betalen want er staat er nog 1 open zeiden ze! Feitcode R522 of terwijl onnodig geluid...

Maar het kenteken van de auto staat op naam van haar vriend... Ze is ook nooit staande gehouden en heeft dus nooit hiervoor een bekeuring gehad... Als hij op kenteken was uitgeschreven dan zou haar vriend hem krijgen... Nu zat ik te denken aan een valse naam die iemand heeft opgegeven, maar het kenteken kwam wel overeen met het kenteken van de auto waar ze altijd in rijdt (maar die staat dus op naam van haar vriend)..

WAZIG...........
 
Of ik heb scheel gekeken of het staat er niet bij maar --------- Kan je aan meneer de verbalisant niet vragen wat voor merk auto het geweest is?
Als het een ander merk is dan jouw wrak is het opgelost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan