Alweer een acceptgiro binnen

ouweman

MF veteraan
23 okt 2002
4.701
98
Roosendaal
Tja daar gaan we weer krijg net een acceptgiro binnen voor feitcode 522!! als bestuurder van een motorvoertuig of als bromfiets of snorfiets onnodig geluid veroorzaken schijnt gebeurd te zijn op 11.07 uur op 22okt op de spaarndamseweg in haarlem !! kijk ik in mijn mail verzonden mail heb ik hier in roosendaal om 11.15 uur nog een mail verstuurd, kan dus onmogelijk binnen 8 min van haarlem naar roosendaal zijn gereden , ben ook niet staande gehouden ?? ik snap het niet meer , maar hij staat wel op mijn kenteken wat nu ???
Greetz :? :? :?
 
Tja daar gaan we weer krijg net een acceptgiro binnen voor feitcode 522!! als bestuurder van een motorvoertuig of als bromfiets of snorfiets onnodig geluid veroorzaken schijnt gebeurd te zijn op 11.07 uur op 22okt op de spaarndamseweg in haarlem !! kijk ik in mijn mail verzonden mail heb ik hier in roosendaal om 11.15 uur nog een mail verstuurd, kan dus onmogelijk binnen 8 min van haarlem naar roosendaal zijn gereden , ben ook niet stande gehoden ?? ik snap het niet meer , maar hij staat wel op mijn kenteken wat nu ???
Greetz :? :? :?
Die bon krijg je morgen in de bus 8-)
 
Goede kans dat je niet hoeft te betalen. Heb je nog anderen die kunnen verklaren dat je daar niet was?!
 
als je het niet was moet je er gewoon tegenin beroep gaan.
Dit moet je wel kunnen winnen, anders ff langs het politiebureau en een meting laten doen.
 
als je het niet was moet je er gewoon tegenin beroep gaan.
Dit moet je wel kunnen winnen, anders ff langs het politiebureau en een meting laten doen.
Was met mijn auto notabene die al 2 maanden niet van zijn plek is geweest omdat de accu leeg is !!
 
Eerst betalen hé? zo zijn ze dan ook nog wel én gelijk een nieuw kenteken aanvragen nadat je aangifte hebt gedaan dat je kenteken ook door iemand anders gebruikt wordt!
 
Moet je nog wel kunnen aantonen dat je de mail feitelijk vanuit Rosendaal hebt verstuurd. Dat wordt een beetje lastig lijkt mij....
Stel dat hij vanuit velserbroek is verstuurt dan nog gaat het niet binnen 8min naar haarlem toe
staat trouwens in de mail dat ik vanuit roosendaal naar breda rij om voor een nieuweband te kijken
 
Hey Ouweman,
als je op de bon kijkt zie je waarschijnlijk een lang pvb nummer staan die begint met de datum en jaartal, dan tijdstip en dan nog wat cijfers. De laatste cijfers achter het tijdstip is het verbalisantnummer, je kunt contact proberen te leggen met die verbalisant en hem/haar vragen wat hij of zij gezien heeft. Verder uiteraard in beroep gaan!
 
Ah, de overenthousiaste arm der wet in Haarlem...

Wel tof van ze dat ze ook nog eens orgineel zijn, normaal zitten ze alleen de krant te lezen langs te Spaarndamseweg... in de flitsauto...

Maar idd in beroep!
 
Wat is dan precies de definitie van "onnodig geluid" maken? Ik begreep dat de vrijheid van meningsuiting enigzins onder druk is komen te staan in Nederland maar waar ligt precies de grens? :?

Wat ze ermee bedoelen is dat je bijvoorbeeld stilstaand bij het verkeerslicht steeds een dot gas geeft. Dat bestempelen ze als onnodig geluid.
 
Moet je nog wel kunnen aantonen dat je de mail feitelijk vanuit Rosendaal hebt verstuurd. Dat wordt een beetje lastig lijkt mij....

dat is in principe niet zo moeilijk, je pakt gewoon de header file van de email.
De server zet daar tijd datum en ook plaatsen in waar het dataverkeer over heen gaat.

Of ze dat accepteren als bewijs is een heel ander verhaal..
 
Terug
Bovenaan Onderaan