Alweer een bekeuring..

misc.php


Foto\'s opvragen, het duurt 4 maanden maar dan heb je ook wat... :)

misc.php


...behalve m\'n pincode... :r
 
Laatst bewerkt:
Foto\'s opvragen, het duurt 4 maanden maar dan heb je ook wat... :)
...behalve m\'n pincode... :r

Hey! Op die motor heb ik nog gereden :)
24 augustus 2001..? Das lang geleden...Moest je nu nog betalen of kwamen ze gewoon met alle feiten voor de dag, inclusief beediging van ambtenaar en ijkgegevens van de radar enz. :?

Ben nog steeds niet geflitst met m\'n motor, en vraag me dan ook al maanden af of dat wel kan met zo\'n mini-amerikaans motorplaatje.
 
Laatst bewerkt:
je nu nog betalen of kwamen ze gewoon met alle feiten voor de dag, inclusief beediging van ambtenaar en ijkgegevens van de radar enz

Ze kwamen nu pas met foto\'s, de boel is al lang betaald en vergeten.
 
Gisteren ook weer 1 binnen. Zit dus al een verhoging bij op en ik moet nog eens 10 € administratiekosten betalen omdat de leasemaatschappij hem nu al betaald heeft. Kutzooi! Heb echt m\'n hele administratie op de kop gehad en kan dus nergens deze bekeuring vinden. Ben je lekker mee. De PTT, ga ik even vanuit, doet z\'n werk niet goed en ik kan ff wat extra\'s afdragen. Grrr.... :(
 
\'t Zijn eikels he :)
Ik ben toen effe over de grens gewipt om in een postkantoor m\'n boete te betalen.
Is goedkoper dan overschrijven als je in de buurt van de grens woont.
BTW, probeer eens NIET te betalen.. wat kunnen ze je doen? Ze hebben niks te zeggen in België en uitleveren doen ze je er ook niet voor hoor.

Uhm, niet betalen is niet handig.. Ze blijven manen, en op den duur krijg je een brief, aangetejkend, uit naam der Koning.. Dan mag je ineens ook process kosten gaan betalen e.d. Mijn boete voor 20 km te hard kwam uiteindelijk (na een jaar of zo) op 1200 pieken uit :(

rare jongens die belgen :+ 1:8 onverzekerd, 1 tiende van de camera\'s werkt maar, omdat daar niemand tijd voor heeft, en ze houden zich bezig (2 jaar maarliefst) meet eoa l.uulig boetetje voor een arme NL-student...

:j
 
Terug
Bovenaan Onderaan