Alweer een crash?

kwartier geleden zag ik het, maar de enige beelden die ze nu hebben is wat rook van veraf, ga zo even het journaal kijken (handig tv op werk), maar het is nog niet gezegd of ontkend dat het een terroristische aanslag is.

Ik hoop van niet, anders gaat die oorlog nog wel even door en dan iets harder.
 
Het is een Airbus A300 en is neergestort in Queens, NYC. Er schijnen 4 gebouwen in de fik te staan..

Anyway, als een aanslag is, dan had je het kunnen verwachten, echter hoef je er niet van uit te gaan, er wordt enorm veel gecontroleerd op alle vliegvelden in Amerika, voornamelijk zelfs in NYC.
 
Ja is kut.... als het weer om een aanslag gaat dan ben ik bang dat er straks niemand meer durft te vliegen en dan krijgt die Bin Laden zijn zin. Maakt ie de economy van Amerika en de westerse wereld helemaal kapot. \ '(
 
Nee das niet waar. Mijn aandelen zijn bijzaak.
Ik hoop echt dat het een motorisch probleem was. Las dat een ooggetuige de motor had zien ontploffen.
 
Volgens mij geen aanslag hoor, want er waren inderdaad mensen die al wat hoorden aan de motoren. Bovendien was er toch 1 afgebroken ? Er zijn in elk geval 2 crash-sites, het vliegtuig en een motor.
 
Foute grap:

De reddingswerkers waren iig in de buurt.

Maar serieus: Wel een pech zeg, ga er ff vanuit dat dit geen aanslag was...
 
Het is een Airbus A300 en is neergestort in Queens, NYC. Er schijnen 4 gebouwen in de fik te staan..

Anyway, als een aanslag is, dan had je het kunnen verwachten, echter hoef je er niet van uit te gaan, er wordt enorm veel gecontroleerd op alle vliegvelden in Amerika, voornamelijk zelfs in NYC.

Die security is nog steeds zo lek als een zeef hoor, dat stelt echt niks voor daaro...een collega van mij is vanochtned uit de States terug gekomen...en had geen moeite om een jagersmes mee te nemen die hij gekocht had in ee winkel...mensen voor hem moesten scheermesjes inleveren, terwijl er n zijn tas ook nog een setje kampeerbestek zat.. :) (heeft ie altijd bij zich)
 
Die security is nog steeds zo lek als een zeef hoor, dat stelt echt niks voor daaro...een collega van mij is vanochtned uit de States terug gekomen...en had geen moeite om een jagersmes mee te nemen die hij gekocht had in ee winkel...mensen voor hem moesten scheermesjes inleveren, terwijl er n zijn tas ook nog een setje kampeerbestek zat.. :) (heeft ie altijd bij zich)

De goeden komen er altijd door he :)
Laatst was er nog een jongen verbannen van een vliegveld omdat ie een boek mee had genomen met een vent erop met dynamiet in z\'n handen ofzo. 2e keer dat ie terugkwam zonder dat boek werd ie weer gepakt en mocht ie weer niet vliegen.. enz enz. Ze zijn daar wel gek aan het worden...
 
Ze worden paranoide daar...

Is toch niet zo moeilijk om die vliegtuigen wat beter te beschermen? Gewoon de crew voorin bewapenen en de deur naar de cockpit locken, dan ben je al een stuk verder dan mensen arresteren die plastic campingmessen en vorken bij zich hebben.
 
Ze worden paranoide daar...

Is toch niet zo moeilijk om die vliegtuigen wat beter te beschermen? Gewoon de crew voorin bewapenen en de deur naar de cockpit locken, dan ben je al een stuk verder dan mensen arresteren die plastic campingmessen en vorken bij zich hebben.

Beveiliging in de states is nog steeds allemaal commercieel...hoe kan je van zulke bedrijven nou verwachten dat ze EERST naar de veiligheid kijken i.p.v. de centjes....net zoals die zogenoemde \"marshalls\" in het vliegtuig...willen ze ook \"inhuren\"...dan schiet het toch nooit op met de veiligheid...
 
Terug
Bovenaan Onderaan