Ik heb alweer een electrish probleem met mijn gsx 1100 ef
Tijdje geleden was de spannings regelaar kapot. Nieuwe gekocht probleem opgelost. Dacht ik... Iedere keer dat ik ging boven de 5000 rpm een deed de kniperlicht aan, deze bleef gewoon brand een geen kniper dus... Maar ok misschien was nicks bijzonder...
Gisteren heb ik een stuk gereden (120km +/-) en begin iets te stinken, naar verbrand isolatie zeg maar. Raar Klaar met rijen motor uitgezet om de loots open te doen, starten om naar binnen te rijen en nicks De accu was leeg. Accu gecheckt een daar was zuur overal, dus de accu was veel te warm geweest... Volgens de boek dat ik heb meestal dit gebeurt als de spannings regelaar niet goed is... Ook raar, de ding is 8 maanden oude, of 2000km. Accu opgeladen alweer gestart een de stroom van de spanningsregelaar naar de accu was 14,6 volt, nicks mis mee, het moet tussen 14 en 15,5 volt. Dan een visueel check bij de spanningsregelaar een de min was verbrand (daar komt de stank van dan...). De spanninsregelaar is geen originele van suzuki. Nu weet ik niet wat ik moet nog meer doen Zal de spanningsregelaar niet het juist zijn (de ohms gemetten volgens de boek, en eigelijk niet alles klopt...), zal de accu niet goed zijn (naar 30 minuten stil was van 10,iets volts naar 11,60 volt...) of kan iets anders zijn???
Sorry voor de lang verhaal maar ik weet gowoon niet meer... Weet iemand misschien wat kan het probleem zijn???
Gr. KA100
Tijdje geleden was de spannings regelaar kapot. Nieuwe gekocht probleem opgelost. Dacht ik... Iedere keer dat ik ging boven de 5000 rpm een deed de kniperlicht aan, deze bleef gewoon brand een geen kniper dus... Maar ok misschien was nicks bijzonder...
Gisteren heb ik een stuk gereden (120km +/-) en begin iets te stinken, naar verbrand isolatie zeg maar. Raar Klaar met rijen motor uitgezet om de loots open te doen, starten om naar binnen te rijen en nicks De accu was leeg. Accu gecheckt een daar was zuur overal, dus de accu was veel te warm geweest... Volgens de boek dat ik heb meestal dit gebeurt als de spannings regelaar niet goed is... Ook raar, de ding is 8 maanden oude, of 2000km. Accu opgeladen alweer gestart een de stroom van de spanningsregelaar naar de accu was 14,6 volt, nicks mis mee, het moet tussen 14 en 15,5 volt. Dan een visueel check bij de spanningsregelaar een de min was verbrand (daar komt de stank van dan...). De spanninsregelaar is geen originele van suzuki. Nu weet ik niet wat ik moet nog meer doen Zal de spanningsregelaar niet het juist zijn (de ohms gemetten volgens de boek, en eigelijk niet alles klopt...), zal de accu niet goed zijn (naar 30 minuten stil was van 10,iets volts naar 11,60 volt...) of kan iets anders zijn???
Sorry voor de lang verhaal maar ik weet gowoon niet meer... Weet iemand misschien wat kan het probleem zijn???
Gr. KA100