Alweer een geslaagde

DinX

MF veteraan
26 mei 2003
1.320
0
Zolder (Belgie)
Ja hoor, het zoveelste geslaagden-topic ... maar ik wou het hier toch neerzetten :)

Na de halve fiasco's op het terrein bij het lessen, en vele fouten tijdens de gewone les-ritten ben ik dan toch geslaagd zojuist :D

De oefeningen op terrein waar ik normaal altijd wel iets fout deed (was het niet de balk, dan de 12 sec / 10 meter) ging het nu gewoonweg perfect.
Balkje volledig kaarsrecht door het midden, en de 10 meter deed ik op 14 seconden ofzo :D

Dan alleen nog wat fouten op de weg.
Wat is zo een rochtingaanwijzer irritant op een motor, dat ding gaat niet vanzelf af :p
En een beetje traag gereden op sommige stukken. Maar voor de rest alles in orde :)

Nu nog wachten tot september, dan heb ik m'n loon van augustus en kan ik misschien een oude 2de-hands kopen om wat te gaan :]

WOEI !! *D
 
Gefeliciteerd en je woont in Zolder is lekker vlakbij het circuit kun je knallen :+

Of toch maar nie heb de laatste tijd vervelende dingen gelezen hier ivm zolder!!!


Suc6 met je speurtocht naar je 1e moto...wat voor iets wil je gaan rijden???

Mazzel
 
Gefeliciteerd en je woont in Zolder is lekker vlakbij het circuit kun je knallen :+

Of toch maar nie heb de laatste tijd vervelende dingen gelezen hier ivm zolder!!!


Suc6 met je speurtocht naar je 1e moto...wat voor iets wil je gaan rijden???

Mazzel

Liefst een gsx750f (of een 600 om te beginnen). Maar ik moet zien hoe dat gaat met m'n budget. En anders een occasie gsx750 (zonder F :p )
En ja, ik weet dat iedereen die dingen lelijk vindt, maar smaken verschillen :)

Mja, ik woon 3 km van het circuit af ofzo ... maar het zal nog heeeel lang duren eer je me daar gaat zien denk ik :p eerst wat jaartjes ervaring op doen. Want met zo 8-9 uur lessen heb je bijna geen ervaring.
 
Gefeliciteerd!

Heb je bezuinigd op het lessen ofzo? 8 a 9 uurtjes les, halleluja!

Ik had zo'n insteek van liever 10 lessen teveel dan 1 te weinig, die ene te weinig kan je mijn inziens de kop kosten! Mijn rijschool vraagt je examen nog niet eens aan na 10 lessen over het algemeen, of je moet een natuurtalentje zijn uiteraard!

Maar goed, daarom niet minder gefeliciteerd natuurlijk! :] = :9
 
Gefeliciteerd!

Heb je bezuinigd op het lessen ofzo? 8 a 9 uurtjes les, halleluja!

Ik had zo'n insteek van liever 10 lessen teveel dan 1 te weinig, die ene te weinig kan je mijn inziens de kop kosten! Mijn rijschool vraagt je examen nog niet eens aan na 10 lessen over het algemeen, of je moet een natuurtalentje zijn uiteraard!

Maar goed, daarom niet minder gefeliciteerd natuurlijk! :] = :9

In België heb je de keuze tussen 6 uur les en dan een voorlopig rijbewijs, of 8 uur les en dan examen (met daar nog een uur voor).
Ik heb nog 1 uur bijgenomen omdat de oefeningen op terrein niet echt goed gingen.
 
Snappen ze in NL nog steeds niet net als een voorlopig rijbewijs voor den auto :+
In België heb je de keuze tussen 6 uur les en dan een voorlopig rijbewijs, of 8 uur les en dan examen (met daar nog een uur voor).
Ik heb nog 1 uur bijgenomen omdat de oefeningen op terrein niet echt goed gingen.




Ik heb ook niet voor niks een oude cbr gekocht!!!

En mocht je dan een foutje maken of eventueel een schuivertje dan is het ook niet ZO erg!!!


Maar hoe ons hier op de hoogte van je aankoop ;)
 
Als je dit in Nederland probeert, haal je t echt niet! Ik begreep van mijn instructeur dat de eisen steeds verder omhoog gaan (heb net twee lessen gehad...)

:?
 
Als je dit in Nederland probeert, haal je t echt niet! Ik begreep van mijn instructeur dat de eisen steeds verder omhoog gaan (heb net twee lessen gehad...)

:?
W8 maar es tot 01-04-2004 dan :+ dan ga je l8en in NL

[me]Mr NoFear zegt dat Belgie niet voor nix zoveel dode motorrijders had afgelopen maand,,elke dag 1 :? ...Dit systeem zuigt,en ik als Nederlandse grensbewoner kan daar nog wel een boekje over opengooien :( :( :( [/me]
 
Gefeliciteerd!

Heb je bezuinigd op het lessen ofzo? 8 a 9 uurtjes les, halleluja!

Ik had zo'n insteek van liever 10 lessen teveel dan 1 te weinig, die ene te weinig kan je mijn inziens de kop kosten! Mijn rijschool vraagt je examen nog niet eens aan na 10 lessen over het algemeen, of je moet een natuurtalentje zijn uiteraard!

Maar goed, daarom niet minder gefeliciteerd natuurlijk! :] = :9
Das geldkloperij dan,,je vraagt aan wanneer JIJ wilt en niet als een Instr zegt dat jij er klaar voor bent,,"jij mot nog sekers 20 lessen voor dat je opgaat" JAH DAG,,,dat maak ik zelf wel uit,,ik vroeg na de 2e les aan en haalde binnen 1mnd en 10 dagen me RBWtjuh
 
W8 maar es tot 01-04-2004 dan :+ dan ga je l8en in NL

[me]Mr NoFear zegt dat Belgie niet voor nix zoveel dode motorrijders had afgelopen maand,,elke dag 1 :? ...Dit systeem zuigt,en ik als Nederlandse grensbewoner kan daar nog wel een boekje over opengooien :( :( :( [/me]

Waaronder een groot deel die door schuld van een auto-bestuurder van de weg gemaaid zijn.

En het gaat vooral om ervaring op doen. En of ik die ervaring nu op doe door alleen rond te rijden, of met een instructeur die niet veel aan te merken heeft buiten soms eens richtingaanwijzer uitzetten vergeten en soms te snel/traag ... dan gaat dat zelf ook wel goed.

Het zal altijd beter / veiliger zijn met instructeur, maarja.
 
Das geldkloperij dan,,je vraagt aan wanneer JIJ wilt en niet als een Instr zegt dat jij er klaar voor bent,,"jij mot nog sekers 20 lessen voor dat je opgaat" JAH DAG,,,dat maak ik zelf wel uit,,ik vroeg na de 2e les aan en haalde binnen 1mnd en 10 dagen me RBWtjuh

Ja dat begrijp ok, maar als je zelfs tijdens je examen nog fouten maakt en je slaagt alsnog ben je blij, maar in Nederland gebeurt dat niet... Er zijn altijd uitzonderingen, maar ik ga lessen tot ik mezelf echt vertrouwd voel met een motorfiets, niet het examen aanvragen als ik nog niet eens behoorlijk kan rijden...
 
gefeli :}

maar euhh
"De oefeningen op terrein waar ik normaal altijd wel iets fout deed (was het niet de balk, dan de 12 sec / 10 meter) ging het nu gewoonweg perfect.
Balkje volledig kaarsrecht door het midden, en de 10 meter deed ik op 14 seconden ofzo :D
:? :?

wat is dit: balkje kaarsrecht, 10 mtr in 14 seconden?
 
gefeli :}

maar euhh
"De oefeningen op terrein waar ik normaal altijd wel iets fout deed (was het niet de balk, dan de 12 sec / 10 meter) ging het nu gewoonweg perfect.
Balkje volledig kaarsrecht door het midden, en de 10 meter deed ik op 14 seconden ofzo :D
:? :?

wat is dit: balkje kaarsrecht, 10 mtr in 14 seconden?

Dat zijn de speciale verrichtingen in Belgie,over een balk rijden van een meter of 8 zonder van de balk af te rijden!!!

Die 10 meter in 12 sec is eigenlijk gewoon stapvoets een bepaald vak van 10 meter doorstaan (zonder om te vallen :+

grtz
 
GAAF!! gefeliciteerd he! mmoi man! :)

Op MF staan wel een stuk of 4 Bollen, zo een moet je kopen joh, stuurt beter dan menig SS (met een vette ;) ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan