Alweer een kleding topic

Wat is veiliger?

  • O jeetje, je gaat toch niet rijden zonder beschermende kledi

    Stemmen: 1 10,0%
  • Mja, moet iedereen voor zich weten...

    Stemmen: 4 40,0%
  • Ik ga met dit weer echt geen motorkleding aan doen!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rot op met je kledingtopic!!! :r

    Stemmen: 5 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

Didiot

MF veteraan
12 dec 2004
2.267
1
Naar aanleiding van dit topic: Veel motor rijder's, waar wederom een hoop klaagzang is over de motorkledij bij voor ons Nederlanders hete dagen.

Nu vraag ik mij serieus af wat nu veiliger is. Ga voor de gein is in een auto rijden met dit weer, met raampjes dicht, airco uit, een heel klein beetje buitenlucht binnen laten komen en dan gaan rijden. Ik durf toch te wedden dat je binnen een half uur niet meer helder na kan denken vanwege de hitte.

Dus wat is nou veiliger, met 30 graden lekker in t-shirt en korte broek wetende dat je heel vaak het rubber wel gewoon op de juiste plek houdt, of volhardend toch de motorpak aan en peentjes zweten en je niet meer goed kunnen concentreren vanwege de hitte (aangezien je met 30 graden nou niet echt veel koeling heb, of je moet 250 gaan rijden ofzo)?

:]
 
deze week reageerde er iemand met het volgende,
beter een pak vol zweet, dan geen vel meer op mijn reet,
vond het een hele toepasselijke, maar eerlijkheidshalve ben ik deze dagen ook naar buiten gegaan met mijn t-shirt, maar als je dan indenkt wat er kan gebeuren, tja..... dat zijn nou de risico's die je zelf moet nemen, verder wil ik wel zeggen ALWEER EEN KLEDINGTOPIC :r
 
Was jij die man op die harley zonder helm met overhemd en pantalon? *O*

;)


Eerste keer dat ik niet zwaaide. (yeah, combi kleding/zwaaitopic)
 
deze week reageerde er iemand met het volgende,
beter een pak vol zweet, dan geen vel meer op mijn reet,


:} :} hahhahahhaa, die houden we er idd in !!

Ik stel voor om ieder kledigtopic met deze uitspraak te beginnen en te eindigen

:+
 
Laat iedereen dat lekker zelf uitzoeken. :Z

Ongekend hoe mensen zich hier druk kunnen maken om wat een ander wel of niet aanheeft. |(
 
ik zou gewoon mijn pak aandoen, maar wel alleen op de motor stappen als het echt moet en geen stukkie toeren, dat doe ik dan 's avonds wel weer..

en wat een ander doet??? dat kan me echt niet boeien... het is jouw vel en jouw leven, dat is toch hetzelfde als wel of geen gordel om in de auto??? of wel of niet (veel) te hard rijden??
je WEET wat veiliger en beter is voor je, maar wat jij met die kennis doet is jouw pakkie an...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan