Alweer een nieuwes.....op een gouwe ouwe Honda V65

Rics

Rookie
12 okt 2004
9
0
Nabij Amsterdam
Alweer sinds zomer '99 ben ik "heropstapper". Ik had mijzelf belooft, na afscheid van m'n bijna 9 jaar bereden "jeugdfiets" in 1986, een Honda CB360, zo'n lekker twinnetje, dat ik bij de volgende fiets altijd meer dan voldoende power wilde hebben. Nou dat is gelukt: een 1985 Honda V65 Sabre, ook wel VF1100S genoemd, inderdaad niet de meeste geschikte heropstapfiets, maar zo wat jaren later, kan ik er eindelijk mee lezen en schrijven.

Inmiddels heeft het "ding" maar liefst 150.000km gelopen én lijk ik met gepaste bescheidenheid "last" te hebben van de nokkenassenkwestie, dus wel slijtagesporen, maar niet desastreus. Motorisch verder in verbazingwekkend goede staat en zelfs na al die kilometers nog nauwelijks olieverbruik!

'k Kwam al regelmatig op MF, maar was passief lezer; nu pas geregistreerd, dus wie weet kan ik nog bijdragen aan de motordiscussie.

Nagekomen bericht:

Ook nog een piccie van 't monster:
full
 
Laatst bewerkt:
veel plezier hier

mijn honda hawk heeft nu 86000km op de klok staan en draaid ook nog steeds als een zonnetje
 
waarschijnlijk en dat weet ik wel zeker heeft het er mee te maken dat de andere persoon duidelijk laat merken dat ze een vrouw is en daar komen hier even wat meer mensen op af ;)
 
Thanks allen voor het welkom,

Enne FHM, effe goed lezen makker, dat heropstappen heb ik al in 1999 gedaan, enne dan nog iets "winterstop" wat is dat? Ken ik niet hoor!

Toegeven: 'k rij vnl. recreatief, maar ook als het 's avonds of in het weekeind een beetje redelijk weer is, bij voorkeur droog en boven -2, dan is het best nog aardig uit te houden hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan