alweer een probleem nokia 3310

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
onbekend
tja het hoort hier nite echt maar ik krijg hier altijd een serieus antwoord, dus :} :} :} :}
mijn nokia is weer eens kapot geweest dit keer voor de 2e keer hetzelfde namelijk dat de speaker het begeven had, na deze 2e keer vertelde zij mij dat het weer ijzer slijpsel was wat de speaker gesloopt had, gelukkig had ik nog garantie!!!
mijn telefoon zit in een hoesje als ik werk dan zit dit hoesje in mijn spijkerbroekzak, waarover een overal met een jasje blijkbaar gaat het slijpsel verder dan dit, nu dacht ik ik moet het speaker gedeelte afplakken aan de binnenkant van het voor frontje, dus plakband gepakt 1 laagje aangebracht maar nu is is het geluid zo gedempt dat het weer moeilijk te verstaan is, iemand enig idee wat te doen behalve een andere te kopen??? 1 raad koop geen nokia en vooral het meest populaire type NIET, ik doe het ook nooit meer, meer foefjes dan kwaliteit |( |( |( |(
 
Mja, toch is Nokia wel goed. Gaan lang mee. Alleen eerste uitgave van een nieuw type zijn niet altijd goed (software). Beter even wachten.

Maar jou probleem hebben alle telefoons. Je hebt van die luchtdichte zakjes waar je ze in kan doen, en toch mensen kan verstaan. Navragen bij een zaak... :?

Trouwens, ik zie dubbel dubbel... ;)
 
tja dubbel ja ik weet niet wat er mis gegaan is, kan je vanuit die zakjes ook het toestel bedienen ofzo?? :?
 
Iemand bij mij op werk was met een vrachtauto (!)
+- 9 ton over een 3310 heen gereden... display was alleen stuk.. model zat er nog wel in
:} :}
 
tja dubbel ja ik weet niet wat er mis gegaan is, kan je vanuit die zakjes ook het toestel bedienen ofzo?? :?

Volgens mij wel. Je zo bij watersportzaken kunnen kijken! En misschien dat ze ook zoiets hebben bij \'gewone\' gsm-shoppen?
 
Enige probleem dat ik al een paar keer met mijn Nokia 8210 heb gehad is dat het display elke keer wegvalt en mijn telefoon spontaan uit gaat.
Normaal was ik hem elke keer 6 weken kwijt maar tegenwoordig breng ik hem naar een Nokia service punt en heb ik hem na 2 dagen weer terug :} .
Menu van Nokia zit wel super makkelijk in elkaar, wil echt geen ander merk meer.
 
ik had ook een 3310, 10 keer van de trap gevallen en er is zelfs een keer water ingekomen.
ding werkte goed, alleen batterij was naar de hoeruh.
Nu heb ik maar een sony genomen, een cmd-z7 bevalt goed.
 
nu dacht ik ik moet het speaker gedeelte afplakken aan de binnenkant van het voor frontje, dus plakband gepakt 1 laagje aangebracht maar nu is is het geluid zo gedempt dat het weer moeilijk te verstaan is, iemand enig idee wat te doen behalve een andere te kopen???

Mischien een panty erom heen doen?
En dan weer in dat beschermhoesje om niet al te veel voor lul te lopen.

Nokia sucks, kan ook aan mij liggen want elk mobieltje dat ik gehad heb heeft wel kuren.
Mijn 3210 is een beetje dood \ '(
 
Mischien een panty erom heen doen?
En dan weer in dat beschermhoesje om niet al te veel voor lul te lopen.

Nokia sucks, kan ook aan mij liggen want elk mobieltje dat ik gehad heb heeft wel kuren.
Mijn 3210 is een beetje dood \ '(

Nokia zuigt niet. Mijn 3210 werkt nog perfect.
 
Nokia is eigenlijk top, maar vanwege de enorme vraag en de volgende massaproduktie in een zeer korte tijd is de 3310 daardoor een toestel wat 6 op de 10 keer terug komt bij de dealer ter reparatie.

Als je een ander goed toestel wil, kun je eens kijken naar die lelijke toestellen van Alcatel. Die zijn behoorlijk goed (vind ze er alleen niet uitzien).
 
Mja, toch is Nokia wel goed. Gaan lang mee. Alleen eerste uitgave van een nieuw type zijn niet altijd goed (software). Beter even wachten.

Moet ik toch anders over denken. Ben zelf ook tevreden over me nokia\'s maar m\'n broer heeft een 6110 (geloof\'k) en die is na 11 maanden herstelt onder garantie. Nog eens 11 maanden later weer precies hetzelfde probleem. Maar de garantie daat dus niet opnieuw in bij herstelling.

Service is alles behalve dus.

En telkens het display dat enkele regels verliest waarna het een poos later helemaal uitvalt (veel voorkoment probleem)
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook een 6110 gehad en ook daar is na 1,5 jaar het display van uit gevallen.

Heb toen maar een panasonic gekocht(lekker klein en licht), maar ben nu sinds paar maanden weer terug bij Nokia hoor. Heb nu een 8210 en die bevalt me uitermate goed.

:} Nokia rules for me :}
 
Als je de volgende keer een mobieltje koopt moet je gelijk zo\'n rep.gar.omruil abon. erbij nemen.
Als ie dan kapot is kan je \'m alla minute omruilen. Dus geen gezeik met dagen of weken wachten tot ie weer is boven water komt. Ik heb een 7710 maar die werkt perfect.
 
Display van me 6110 was brak, viel soms uit.
Is toen bij de KPN geweest ter reparatie, idd was display daarna goed maar toen hadden die idioten daar het microfoontje erin vernield. |(

Heb nu een 6210 die goed voldoet. :)
 
EEhhhmmmm iemand rade al een headsetje aan!! doe dat! neem dan wel eentje van het merk nokia, en niet van die goedkopie namaak shit, want die werken nie goed.

Kheb trouwens zo\'n 6310 besteld, met bluetooth en GPRS...lijkt me heel gaaf. Khad van me werk aleens zo\'n GPRS kaart voor me laptop, en da gaat als een trein!!
dan wordt iets opzoeken via WAP tenminste een beetje rap.
 
Nokia 3210 heeft het een jaar en twee maanden bij mij gedaan... Daarna viel het ding constant uit. Nu een 3310 zonder problemen, behalve dat de toetsenblokkering regelmatig eraf gaat in de zak....
Maar wel fijne dingen...
Verder gehad:
Philips: Duur & niet zo best
Sony: Aardig, maar slechter geluid.
Motorola: Verschrikkelijk, nooit meer. 8 maanden lang balen en daarna constant uitvallen en een accu die ongeveer een dag meegaat.
Panasonic: Leentoestel, niet beroerd, maar ook niet echt handzaam...

Je moet maar zo denken: Alles beter dan een swing... :)
 
\'k Heb geen problemen met Nokia, m\'n vorige 6110 heeft het 2 jaar uitgehouden. Alleen de display viel soms weg, hetgeen een bekend probleem was van dit type. Gewoon bij KPN omruilen. M\'n huidige 7110 is al helemaal geweldig. Ik heb hem een keer in m\'n motorjack laten zitten tijdens een regenbui. Resultaat, een druipende Nokia (echt met stralen er uit). Even afdrogen, aanzetten en werken.
 
EEhhhmmmm iemand rade al een headsetje aan!!
Dat was ik 8-)

Kheb trouwens zo\'n 6310 besteld, met bluetooth en GPRS...lijkt me heel gaaf.
Ik heb een paar weken geleden de 6210 cyber-silver gekocht. Die is bluetooth-ready (je moet wel een speciale accu kopen) en een stuk goedkoper dan de 6310. :)

Maarem, Nokia roelt de pan uit. :}
 
Display is bekend probleem bij Nokia...en wat mij betreft ook enige prob...Heb zelf een 8850...lekker klein, en supermooi...alleen tegewnwoordig valt display afentoe weg...beetje naast scherm drukken en hij is weer ok...volgende week ff wegbrengen...en ik heb hem al 8 maanden in mn zak zitten, en hij heeft al meerdere keren aan parachutespringen gedaan zonder parachute :P
 
Heb een 3210 en een 3310 gehad en nu heb ik een 6210. Maar ik heb met alle telefoons nog nooit problemen gehad.

Heb ook Panasonic en Siemens gehad maar Nokia roelt echt!!
 
me ouders hebben n nokia, nog nooit problemen mee gehad. maja dat ding staat wel 1x per maand aan ofzo |(

k heb zelf n siemens c45, op zich niks mis mee alleen reageren toetsen af en toe niet 100% maja, prima dingetje verder :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan