alweer een verfvraag.

sethos

Die hard MF'er
17 mei 2006
567
0
Den Haag
Hallo,

Ik ben bezig met het koppelingsdeksel van mijn blok opnieuw te spuiten, en heb van middag alles kaalgemaakt met afbijt. Nu heb ik motip engine paint gekocht om alles mooi zwart te maken. Moet ik er nu nog een primer onder doen? Staat niets op de bus... de kappen zijn nu kaal aluminium en dan moet er meestal toch een speciale primer onder?
 
Hallo,

Ik ben bezig met het koppelingsdeksel van mijn blok opnieuw te spuiten, en heb van middag alles kaalgemaakt met afbijt. Nu heb ik motip engine paint gekocht om alles mooi zwart te maken. Moet ik er nu nog een primer onder doen? Staat niets op de bus... de kappen zijn nu kaal aluminium en dan moet er meestal toch een speciale primer onder?
Ja er moet idd een primer op anders hecht je lak er niet goed op........

Als je toch al op de motip tour bent kun je gewoon motip primer halen en die er eerst op spuiten voor je zwart ga spuiten............suc6
 
hmmm. de een zegt van wel de ander van niet.. had zelf het idee dat het niet moest, omdat die motorblok verf speciale eigenschappen heeft.. als je er dan een gewone primer onder doet worden die eigenschappen van de bovenlaag gedeeltelijk teniet gedaan.. maar het moet er natuurlijk niet meteen weer af komen zetten..
heeft er iemand al een met dit spul ( motip engine paint) gewerkt?
 
Yep, op het blok van m'n VF gespoten, zonder primer o.i.d. (als ik me goed herinner staat het zelfs op de bus dat dit ZONDER primer aangebracht moet worden) en dat werkte prima, mooie diepe zwarte glans en na volledige uitharding best behoorlijk kras en benzinebestendig (remvloeistof was net iets te agressief :P )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan