Alweer een VET verhaal...A9 lekker speren!

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
zo dudez,

ik heb vandaag weer ff een nieuwe bt010 erom laten leggen...want die ouwe was lek en die heb ik opgerookt tot aan het canvas... dus dat ging goed.

vandaag was het zo mooi weer dat ik dacht goh laten we is ff een stukkie oudhollands hakkuh over de A9 heemskerk-beverwijk ultra kneedown en wheelie route...(sluit mooier aan als BAARS)...dus ik daar lekker schuur schuur...kom ik ineens een paar motoren tegen...de helft van de 6 die ik tegen kwam haakte al snel af maar er bleven er 2 over :)

een vfr750 en een vtr sp1(mooooie sound btw ;) ) die vfr deed zijn uiterste best om te kneedownen maar hij kwam 5 tot 10cm te kort... ;(

hoe kwam dat...hij ging niet goed zitten (dus met 1 bil op het zadel) dus ik die gozer bij het rotondetje aangehouden en we raakte aan de praat,ik uitleggen hoe dat moest.... :)

zo gezegd zo gedaan, dus wij afslag beverwijk eraf....en toen kwam het...we wilde de snelweg ook weer op en ik laat die gozer voor...

dus hij zet aan voor die bocht zo 85km/h tot 90km/h gooit zijn motor plat en gaat die bocht in... :)

op de helft van de bocht platter...platter...platter...is ie er bijna raakt zijn stepje als eerst de grond, wat doet die gozer... |( schrikt ie...draait zijn gas dicht en remt zachtjes...slinger slinger...zegt zijn fiets...en zijn fiets drijft naar buiten zo de weg af!!!

rijd die gozer door het zand nog steeds schuinhangend op zijn fiets...WIEBEL WIEBEL WIEBEL...SLINGER SLINGER SLINGER...BIJNA OP ZIJN BEK...beukt ie de vluchtstrook van de aanliggende a9 weer op...bijna op zijn bek...ONGEKEND!! kan ik je vertellen...

stoppen we 100meter verder op de vluchtstrook, gozer vet geschrokken...pfieuw volgens mij had een engeltje op zijn schouder.

die jonges hadden het wel gehad...maar ikkuh nog niet dus ik ging nog ff een rondje, kom ik een R1 tegen op het SUPERGEILE kneedown rotondetje van heemskerk, die R1 voor mij...gaat als een wijf door de bocht...probeert rechtopzitten zijn kniepadjes aan de straat te rijden...

kom ik al schurend en vonkend aan de buitenkand voorbij, HEHEHEHE!!!! :9

mmm..die gozer heb ik daarna niet meer gezien...hij droop af...wat een zalig gevoel...

zo dat waren mijn 140km even beschreven op dit forum van vandaag... *D *D *D *D *D *D *D *D :} :} :} :} :} :}

oja..en wat ik nog vergeten was...een of andere teringmoraalridder had weer eens de politie gebeld...en net dat ik op de helft van een rotonde zat kwam de (hoe kan het ook anders) :j KLPD :j ik kon net op tijd weg speren...want anders zou ik weer een preek gehad hebben..hehehehe...
 
Laatst bewerkt:
wow, jij maakt wat mee met je BB.

Bij mij overheersen de woonwerk kilometers een beetje erg....
 
Heb op Lesennes zo eens een high sider gemaakt met mijn duc, weet dat ik plotseling enkel asfalt zag en dan gras.Net niet op mijn bek, Was net in het opkomen van het rechte stuk.
Kwestie van geluk want kzou niet weten hoe ik hem gehouden heb.
 
een troost, ik ben vorige week op ressen eruit gereden...door :} unstable en johnV :} ze kunnen gewoon platter door de bocht...

en dat vind ik helemaal niet erg hoor...ik vind het alleen maar leuk...en heb respect voor alle motorrijders... of ze nou goed of slecht rijden :)

en WAT zal jij je KUTVOELEN als JIJ afgedroogd wordt... ;)
 
C 8-) 8-) L!
Jij maakt wel wat mee he!


Ik wou dat mijn motor iets meer vermogen had, op een autoweg (100km/u) ga ik niet eens proberen om een auto in te halen.
Vandaag wel lekker getoerd, niet zo spectaculair als fastnappie maar wel erg leuk.

Heb slechts 103 miles (+/- 165 km) gereden en daar ongeveer 5,5 liter benzine in opgebrand (lekker zuinig :} ).
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat ik er op 140 km...een litertje of 12 door heen heb gestookt...
 
hoe hard loopt jouwe eigenlijk boogie?

C 8-) 8-) L!
Jij maakt wel wat mee he!


Ik wou dat mijn motor iets meer vermogen had, op een autoweg (100km/u) ga ik niet eens proberen om een auto in te halen.
Vandaag wel lekker getoerd, niet zo spectaculair als fastnappie maar wel erg leuk.

Heb slechts 103 miles (+/- 165 km) gereden en daar ongeveer 5,5 liter benzine in opgebrand (lekker zuinig :} ).
 
oja...en bij 290 gaat me koppelingshendel een beetje in door de wind...daar kwam ik ook vanmiddag achter...moest ik m terug duwen... :)

laffe kut fiets...ik denk dat ik maar iets anders...iets degelijkers moet...

suggesties? :)
 
hoe hard loopt jouwe eigenlijk boogie?

Vandaag nog wel even uitgeprobeerd; 130 als ik gewoon rechtop zit, 140/145 als ik plat op de tank lig.
Doet er trouwens wel erg lang over om op top te komen.


Ach; nog maar een nachtje of 700 slapen en dan mag ik op een zware motor :+
 
oja...en bij 290 gaat me koppelingshendel een beetje in door de wind...daar kwam ik ook vanmiddag achter...moest ik m terug duwen... :)

laffe kut fiets...ik denk dat ik maar iets anders...iets degelijkers moet...

suggesties? :)


Op zaterdag 16 maart 2002 19:xx schreef Fastnappie het volgende:
ik denk dat mijn volgende motor een sp-1 of 2 wordt...lijkt me wel wat

Lijkt me duidelijk......

SP zit wel goed trouwens, met motorkleding kopen nog even op proefgezeten (voor de L :+ L natuurlijk want echt lijken op die van mij doet ie niet)
 
vandaag nog wel een groepje gast leuke dingen zien doen wheelies/stopies enz
(blauw witte yamaha r6/gifgroene kawa zx6r / aprillia ??type?? )

een gast haalde dmv een wheelie een van onze rijders in (yamaha tdm) waarna ze richting bussum reden...

zag er vet uit :9~ :9~ :9~

was in plaatsje Huissen
 
Laatst bewerkt:
joris je hebt wel gelijk...me bodemspeling wordt volgens mij al een stuk krapper...
maarja..dan lever ik wel 30 pk in!

Doe maar snel ... voordat de kuip van de BB te vast aan de grond zit.
 
oja...en bij 290 gaat me koppelingshendel een beetje in door de wind...daar kwam ik ook vanmiddag achter...moest ik m terug duwen... :)

laffe kut fiets...ik denk dat ik maar iets anders...iets degelijkers moet...

suggesties? :)

een mooie Ducati mischien ,voor jou heb ik hem ook in het blauw als je wlit
 
dat ben ik met je eens...

maarja..een demper in powercommander kost 3500 gld bij mekaar...dat vindt ik een hoop geld!!!

dat mag je rustig weten...

en een sp-2 sja...dat kan nu zeker niet...man dat ding kost 38.000gld...en krijg misschien 23000gld voor mijn fiets terug...dus ken ik ff 15 bijleggen...

dan koop ik een duc...als we over dat soort bedragen praten...eentje bij biggelaar een 996 ofzo...en natuurlijk van die termignoini uitlaten eronder...voor de sound...
ff tunen... en dan ken ik net zo hard als me bb..en nog platter door de bocht....sja wat wil je nog meer?

nee...er zijn grenzen...en zoals ik nu rijd is voor mij voldoende...ik kan goed meekomen...ik kan een aantal trucjes...wheelie,kneedown,rolling burnouts,...
dus het is wel even welletjes :)
 
Je wou toch iets degelijkers :) :)

gnagna :+



Als ik ooit eens geld heb wil ik ook wel een Duc, voor erbij, maar geen blauwe.
 
Laatst bewerkt:

nee...er zijn grenzen...en zoals ik nu rijd is voor mij voldoende...ik kan goed meekomen...ik kan een aantal trucjes...wheelie,kneedown,rolling burnouts,...
dus het is wel even welletjes :)


Héhé, eindelijk verstandige taal van "fast"Nappie :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan