Alweer een VET verhaal...A9 lekker speren!

he john...we worden toch niet arrogant he ;) nadat ik je voor heb moeten laten gaan :)

Je wou toch iets degelijkers :) :)

gnagna :+



Als ik ooit eens geld heb wil ik ook wel een Duc, voor erbij, maar geen blauwe.
 
Een R1 die buitenom voorbij gereden wordt door een blackbird!!????? hahaha ,dan heeft die R1 rijder dus echt zitten pitten
 
Vandaag ook over de dijk ge-blast, makker van me had een blade gekocht... boy die gast kan rijden, liet me beetje opfokken en ging boven mijn kunnen rijden... niet slim.

Goed bocht veels te hard in, en tig keer andere lijn gekozen kwam wel goed maar toch geschrokken. Even later op een rotonde toch de steuntjes aan de grond... 8-)
 
doe je voorzichtig kerel, als je over je kunnen gaat gebeuren er ongelukken...(lees mijn verhaal van die vfr...)controle kwijt en bijna op zijn gezicht... :?

het grote gevaar van te hard de bocht in ...is dat je denkt dat je het NOOIT meer haalt en dus rare dingen gaat doen...(rechtdoorgaan ofzo...of hardremmen)...

TIP: kijk waar je naar toe wilt, dus door de bocht heen kijken, je zal merken dat je fiets volgt als je dit doet....en dat je platter kan dan je denkt...

kijk uit...want kappen van een cbr600 zijn duur :)



Vandaag ook over de dijk ge-blast, makker van me had een blade gekocht... boy die gast kan rijden, liet me beetje opfokken en ging boven mijn kunnen rijden... niet slim.

Goed bocht veels te hard in, en tig keer andere lijn gekozen kwam wel goed maar toch geschrokken. Even later op een rotonde toch de steuntjes aan de grond... 8-)
 
Hee RBM, vandaag voor het eerst in je zaak geweest, dwz in je werkplaats. :)

Was er samen met Maximum, Desmoquattro en Raul.
Heb ik ook eens bij de enige echte Ducatidealer gekeken. :)
daar was ik ook oja kut ik werk daar ik moet komen. is wel leuk ben je aan het werk komen daar een stel van die gekke ;) binnen moeten een koppelings hendel van een 916 hebben . gevallen of zo ????
 
Vandaag ook over de dijk ge-blast, makker van me had een blade gekocht... boy die gast kan rijden, liet me beetje opfokken en ging boven mijn kunnen rijden... niet slim.

Doet me denken aan vorige week. Op de Lek dijk (rare naam trouwens voor een dijk :? ) haalde ik een K75RT in. Die gast kon dit blijkbaar niet hebben en ging achter mij aan :j . Hij kon aardig volgen totdat we bij een vrij lang doorlopende bocht kwamen. In mijn achteruitkijkspiegel zag ik hem de berm in duiken }) . Alleen wat kuipschade, maar hij baalde toch flink. Moet 'ie maar niet proberen een Ninja bij te houden 8-)
 
Merk aan mezelf dat als ik achter vrienden van me aanrijdt dat ik harder de bocht in ga, als wanneer ik achter een onbekende zit. Niet zozeer omdat ik zou proberen bij te houden. Maar meer omdat ik de rijstijl van die vreemde niet ken. Wie weet probeert die gozer mij wel voor te blijven en duiken we daardoor samen van de weg af. Als je vaak met dezelfde mensen rijdt weet je wel wat je aan ze hebt.
 
Hee Nappie, gebruik je de fabrieksinstelling of heb je ook nog wat aan de veer- & demping zitten tunen voor die strakke knee-downs van je? Merk je veel verschil tussen verschillende settings?
 
nee hoor...de fiets is zo standaard als het maar kan....

ik heb zelfs de demping niet aangepast...alleen andere banden erop gezet voor meer grip en vertrouwen... :)

en voor de rest veel rijden...en oefenen...

maar bedankt voor het complimentje... :)
 
Doet me denken aan vorige week. Op de Lek dijk (rare naam trouwens voor een dijk :? ) haalde ik een K75RT in. Die gast kon dit blijkbaar niet hebben en ging achter mij aan :j . Hij kon aardig volgen totdat we bij een vrij lang doorlopende bocht kwamen. In mijn achteruitkijkspiegel zag ik hem de berm in duiken }) . Alleen wat kuipschade, maar hij baalde toch flink. Moet 'ie maar niet proberen een Ninja bij te houden 8-)

Gnaa!

Gebeurt mij niet weer gauw! Zullen de voorjaarskriebels wel geweest zijn ;)

Binnenkort maar weer eens een avondje rijden?
 
oja...en bij 290 gaat me koppelingshendel een beetje in door de wind...daar kwam ik ook vanmiddag achter...moest ik m terug duwen... :)

laffe kut fiets...ik denk dat ik maar iets anders...iets degelijkers moet...

suggesties? :)

:+ Ben ik weer.. ZZR1100 :? Daar heb je daar geen last mee :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan