Alweer een WD40 vraagje..

Benzine

MF'er
10 dec 2001
67
0
Eindhoven
Jaja. Ik heb al vernomen dat iedereen hier aardig enthousiast is over het kleine blauwe spuitbusje met de gele lettertjes WD40. Zelf vind ik het ook wel handig spul maar nu vroeg ik me af. Valt het nu onder siliconenenspray of is het heel iets anders? En kun je WD40 nu ook gewoon op je blok spuiten voor bescherming. Gaat dit goed als het warm wordt? Of kun je beter hitte bestendige siloconenspray gebruiken?
Denk vraag het maar even voordat ik alles onderspuit...
 

NEW!!! Van de makers van WD40
pht_carpet_fresh_vacuum.jpg


Speciaal voor de goldwingrijders met een pluche-zadel:

CARPET FRESH RUG AND ROOM DEODORIZERS
Even when your carpet is clean, everyday smells like pet odors, smoke, cooking odors and musty/stale odors get trapped in the fibers and make it smell dirty. Carpet Fresh Rug and Room Deodorizers eliminate the odors trapped in your carpet.


:+
 
Wij hebben het ook op de basis te koop.

Ik zal eens kijken wat het precies kost en dan zal ik het hier wel neerzetten.

Elke pleuro is een pleuro minder zullen we maar zeggen ;)
Tyfus nog aan toe.
Dan vergeet ik een keer niet te kijken en dan kijk ik nog naar de verkeerde |(

Maar ja hier dan alsvast de prijzen van Commandant ;)

Cleaner €5.99
Voor de krassen: €5.99
Wax €5.99

WD40 komt dus volgende week dinsdag, want maandag heeft de KLu sportdag 8-)
 
Tyfus nog aan toe.
Dan vergeet ik een keer niet te kijken en dan kijk ik nog naar de verkeerde |(

Maar ja hier dan alsvast de prijzen van Commandant ;)

Cleaner €5.99
Voor de krassen: €5.99
Wax €5.99

WD40 komt dus volgende week dinsdag, want maandag heeft de KLu sportdag 8-)

Whahahaha.... en dan gaat de rest van de basis shoppen :?

Laatst bij mij in de ijzerwarenwinkel een grote bus WD40 voor weinig centjes. Had het nog nooit gebruik, maar dit is idd wonderolie
 
Op vrijdag 28 juni 2002 20:20 schreef Bertje-ZZR600 het volgende:Whahahaha.... en dan gaat de rest van de basis shoppen :?
We hebben hier een winkeltje op de basis dat van allerlei spul verkoopt. Vaak tegen een veel lagere prijs dan buiten het hek. Maar altijd ff van te voren goed kijken ;)
 
We hebben hier een winkeltje op de basis dat van allerlei spul verkoopt. Vaak tegen een veel lagere prijs dan buiten het hek. Maar altijd ff van te voren goed kijken ;)

Heb zo'n schildje van VLB Leeuwarden. Gekocht tijdens mijn stage (onderhoud F-16 920sqd). Die winkeltjes zijn wat betreft sommige dingen niks goedkoper dan de "normale" winkels
 
het valt niet onder silli spray
ja je kan het op je blok spuiten.ja het gaat lekker ruiken. ik heb in het verleden en honda
cb 550 four gehad ('74) heeft 3jaar altijd
buiten gestaan in weer en wind
en liet me nooit in de steek(heb nu een mooie stalling voor mijn mooie zx6vs)maar het kan dus wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan