Alweer gezeik met Safe

Mevrouw heeft haar honda trouwens bij van de Bunt ingeleverd, die haar direct kon vertellen dat haar honda niet op 25 kw gezet kon worden.
Het is niet meer dan normaal dat een zaak de klant informeert over hoe en wat.
Zeker als de klant blijk geeft geen verstand van zaken te hebben.
En van de Bunt heeft haar heel professioneel aan een andere motor geholpen die wel op het kenteken op 25 kw staat :)
 
Waarom zou dat op argwaan duiden :? Het zou op slimheid duiden als SAFE dat WEL gecheckt zou hebben. Had een hoop geklootviool voorkomen :X Als zijnde zo'n groot bedrijf ben je toch op de hoogte van dit soort ongein? En SAFE weet toch ook net zo goed als ik dat er zat buitenlandse bikes rondrijden in dit land? Dus het lijkt mij niet meer dan normaal dat 'mevrouw' hierop gewezen had moeten worden. Jullie zijn haar adviseur in deze of niet soms? Je kan toch niet van haar verwachten dat ze dat allemaal weet? Ik wist dit ook niet. SAFE daarintegen als grote motorzaak zou dat wel moeten weten en z'n klanten daarop attenderen :z Gewoon weer een stukje onbekwaamheid van een winkelketen die toch al niet al te hoog bij mij in 't vaandel staat :W
:^
 
Ben heeft zn werk goed gedaan...

Ik wil wel heel even reageren:

Ik neem niks terug van wat ik getypt heb hier want zo is mijn mening. De werkwijze van de heren in de werkkamer zou vast prima zijn (heb het niet kunnen testen op me motor) Maar toen we een oplossing hadden met de manager, werd op de laatste dag nog moeilijk gedaan door de lieftallige telefoniste/receptioniste en die probeerde tegen ons uit te vallen, maar dr argumenten waren niet goed genoeg. Ze wilde zelfs nog afwijken van de afspraken die met haar manager gemaakt waren. Daarom geen goed woordje van mij... Want de zaak is afgehandend, maar niet zoals het hoort.

[Edit] Ik heb er zelfs nog over gedacht om over die dag een nieuw topic te openen, maar besloten dat niet te doen, zo kinderachtig ben ik nou ook weer niet.
Maar zegt wel weer genoeg dat het topic nu weer "loopt"
 
Terug
Bovenaan Onderaan