Alweer mijn rijbewijs kwijt GVD !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gewoon Snel

MF veteraan
1 mrt 2005
3.664
14
Herten (Limburg)
Vanmiddag was ik lekker aan het rijden, heerlijk weer. Rijd ik op de boschdijk (ehv), daar mag je 50 km/h maar het is een mooi dubbelbaans weg waar ik zoals altijd 'lekker doorrijd. Staat er zo'n blauwe pet ergens achter een auto met zijn driepoot. Ik had hem helemaal niet gezien.
Ik had volgens mij 170 km/h gereden :(

Dit is gvd al de 2e keer in een half jaar tijd, dat ze gewoon boeven gaan vangen en mij lekker laten toeren, niemand heeft last van mij. En zo'n mooie 2 baans weg in de stad ligt er gewoon voor om eens lekker door te trekken. Ze staan altijd op dit soort wegen waar niemand zich aan de snelheid houdt. Kan ik me weer gaan verantwoorden voor de rechter.

Ik heb mijn rijbewijs nodig voor mijn werk, kan hm gewoon niet missen

Wil hier iemand voor een mooi bedrag zijn naam voor me opgeven als bestuurder van mijn motor? Noem een bedrag aub

Ik heb mijn motor al te koop staan, ik moet er vanaf.
Yamaha YZF-R1 '06 50th Anniversary
 
Laatst bewerkt:
Nickname veranderen in:
Gewoon te snel

Maar evengoed kut voor je. En nee, ik ga mijn naam er niet onder zetten. \

Zeggen dat het een testritje was?
 
Tja, shit happens!

Niet lullig bedoeld, maar ik denk niet dat je hier op MF heel veel mededogen gaat krijgen.
Als je je rijbewijs nodig hebt voor je werk is 120km te hard rijden op z'n zachtst gezegd niet slim...

Je weet dat ze in NL nogal streng zijn met snelheid, dus je had het wel een beetje kunnen verwachten.

Tuurlijk rijd ik ook wel eens (fors) te hard, maar als ze mij een keer pakken ga ik geen klaagtopics openen, part of the game... :P
 
das gewoon lomp, take it as a man. had e bij na moeten denken voordat je het deed he, zoals vriend spee zegt :+
maar tis wel zo, meeste mensen die ik ken rijen ook max 170 op snelweg, 100 bbk, 130 op 80 km weg.
 
kan maar een ding zeggen.. dommert! hoe stom het ook klinkt. maargoed, boeven vind ik wel belanger..der..
 
Vanmiddag was ik lekker aan het rijden, heerlijk weer. Rijd ik op de boschdijk (ehv), daar mag je 50 km/h maar het is een mooi dubbelbaans weg waar ik zoals altijd 'lekker doorrijd. Staat er zo'n blauwe pet ergens achter een auto met zijn driepoot. Ik had hem helemaal niet gezien.
Ik had volgens mij 170 km/h gereden :(

Dit is gvd al de 2e keer in een half jaar tijd, dat ze gewoon boeven gaan vangen en mij lekker laten toeren, niemand heeft last van mij. En zo'n mooie 2 baans weg in de stad ligt er gewoon voor om eens lekker door te trekken. Ze staan altijd op dit soort wegen waar niemand zich aan de snelheid houdt. Kan ik me weer gaan verantwoorden voor de rechter.

Ik heb mijn rijbewijs nodig voor mijn werk, kan hm gewoon niet missen

Wil hier iemand voor een mooi bedrag zijn naam voor me opgeven als bestuurder van mijn motor? Noem een bedrag aub

Ik heb mijn motor al te koop staan, ik moet er vanaf.
Yamaha YZF-R1 '06 50th Anniversary


Dom dat je dit post....

Volgens mij pleeg je nu zelfs een misdrijf....
 
Als je van plan bent om te blazen, kentekenplaat eraf en in je pak.
Of kettingvet en zand erop.
Heeft mij al meerdere keren een CJIB donering helpen voorkomen(denk ik).
Maarja daar is het nu te laat voor.

*@@#$%% controles!

Maar'het is nog niet helemaal over want op het circuit heb je geen rbw nodig! *O*

Maar wel een motor. -O-

succes verder
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor, ik vind je een dork.
Zal ik even mooi onderbouwen waarom ?
Als je wilt gaan racen, dan ga je naar zandvoort of assen of what ever.
170 is geen snelheid om binnen/buiten de bebouwde kom te rijden, ga dan lekker de snelweg op ofzo...
 
Da's balen, maar het is wel heel erg eh... "onvoorzichtig" om binnen een half jaar zo de fout weer in te gaan. Ik ga mijn naam er niet onder zetten, ook ik heb mijn RBW voor mijn werk nodig. Daarnaast is het nog behoorlijk frauduleus en degene die z'n naam eronder zet heeft ook al is het de eerste keer zelf ook een behoorlijk probleem....170 waar 50 toegestaan

Blijft balen, maar wel je eigen schuld.
 
Nou laat ik de gok maar wagen voor 3miljoen ben ik je man voor eendje doe ik het ook wel
 
Nou, wel een leuke flitskorting, die 4000 Euro van je bike af.

|( |( |(

Denk nou eens even helder na man! Als je al voor de rechter moet komen, dan duurt dat nog wel even. En die boete moet je ook niet direct betalen. Om dan 30% van je vraagprijs af te halen is gewoon idioot.

Ik overweeg om hem zelf te kopen zodat ik even snel een paar duizend euro winst kan maken
 
Wow.. 170 kph op een 50 kph baan?

Je vráágt er gewoon om..
 
120 km/uur te hard in een 50 km/uur zone _O- _O- _O- _O- _O- :W :W :W :W :W :W :W


Ja hoor, schrijf mij maar op als testrijder *O* *O*
 
Sorry hoor, ik vind je een dork.
Zal ik even mooi onderbouwen waarom ?
Als je wilt gaan racen, dan ga je naar zandvoort of assen of what ever.
170 is geen snelheid om binnen/buiten de bebouwde kom te rijden, ga dan lekker de snelweg op ofzo...


[antimoraalriddermodus]

Dit vind ik onzin,er zijn zat 80 (stukken) wegen waar je gewoon 170 kunt rijden zonder dat het gevaar opleverd voor de omgeving.

[/antimoraalriddermodus]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan