Alweer \'n R1

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Maximum heeft zijn nieuwe blauwe R1 opgehaald bij de dealer. Volgens mij is iedereen weer voorzien van een mooiere, betere, duurdere motor als voor dat motor-forum weekendje.

PICS!!!!!

En wanneer komen de filmpjes online!!

 
Laatst bewerkt:
Maximum heeft zijn nieuwe blauwe R1 opgehaald bij de dealer. Volgens mij is iedereen weer voorzien van een mooiere, betere, duurdere motor als voor dat motor-forum weekendje.

PICS!!!!!

En wanneer komen de filmpjes online!!

P.S. Maximum heeft hem wel even op de grond gelegd: Rechter spiegel kapot, kuipschade en wat andere krasjes!! Keep up the good work! :}

Is de bike al verzekerd?

IIG congrats MAX!
 
Hij is min of meer omgepleurt bij de pomp bij wegrijde...nie dat ik een klapper heb gemaakt ofzo...dus valt wel mee allemaal...
 
Mooie motor zo\'n r1
heb je het nieuwste model???????????
Jammer dat ie is gevallen.........all-risk verzekerd?????????
 
stoppies kan makkelijk als het maar een beetje droog is


wegdek is nu echt superschoon met al die regen

veel plezier met inrijden
 
Gefeliciteerd man! :)

Veel plezier, zal wel lukken denk ik, part of your life, die fiets. :]
 
terugbrengen naar de dealer max.. \"Is niet normaal dat er zo snel al krassen opzitten\" ;)
 
Hij is min of meer omgepleurt bij de pomp bij wegrijde...nie dat ik een klapper heb gemaakt ofzo...dus valt wel mee allemaal...

Ik hoef me dus nergens voor te schamen zie ik al ;) .
Vorige week, bij thuiskomst. Had de standaard niet goed uitgezet :z , ik dus met motor en al op de zij. Gelukkig lag ik dus nog tussen de motor en de weg en mijn linker voetsteun heeft de grootste klap opgevangen (was dus afgebroken). Verder linkerspiegel eraf en een krasje op het motorblok.
En dan die motor weer rechtop zetten... ff de buurman erbij. 240 kg tillen, da\'s pas fitness.

Maar Maximum, veel plezier met je nieuwe aanwinst!! Sinterklaas was wel gul dit jaar :) .
 
Ik hoef me dus nergens voor te schamen zie ik al ;) .
Vorige week, bij thuiskomst. Had de standaard niet goed uitgezet :z , ik dus met motor en al op de zij. Gelukkig lag ik dus nog tussen de motor en de weg en mijn linker voetsteun heeft de grootste klap opgevangen (was dus afgebroken). Verder linkerspiegel eraf en een krasje op het motorblok.
En dan die motor weer rechtop zetten... ff de buurman erbij. 240 kg tillen, da\'s pas fitness.

Maar Maximum, veel plezier met je nieuwe aanwinst!! Sinterklaas was wel gul dit jaar :) .

Waarom zou je je ervoor moeten schamen? Shit happens...kan iedereen overkomen...en ik ga er ook niet over liegen...helaas pindakaas, wou toch al eea. gaan verbouwen, dit maakt het verplicht...maar ja, blijft wel kut...
 
R7 is leuk (als ik nog es de miljoen win) maar geef mij maar een leuk verbouwde R6 :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan