AM/A en B..wat betekenen deze codes of afkortingen?

En dan? Wachten op een ingeving ?

Zoals ik het nu lees en zelf gevonden denk te hebben betekent het inderdaad niets, wat best vreemd is maar gezien ik niets er over kan vinden moet ik mij hier tot nu toe tevreden mee stellen, jammer we want best wat knappe koppen op dit forum en hoopte op dat “oh ja logisch” moment …..al is het nu juist misschien logischer dat dit niets betekent kijkende naar de huidige regering.

Dank allen voor de moeite 👍🏻
Dan heeft het alfabet ook geen betekenis.. -O-
Beetje jammer zo'n conclusie.
 
je hebt de vraag niet begrepen.
TS vraagt naar afkortingen, maar die zijn er niet en kunnen dus ook niet op het rijbewijs staan. daar staan alleen code's op.
Ik heb de vraag heel goed begrepen, ik begrijp de vraag niet. Waarom????????
 
En dan? Wachten op een ingeving ?

Zoals ik het nu lees en zelf gevonden denk te hebben betekent het inderdaad niets, wat best vreemd is maar gezien ik niets er over kan vinden moet ik mij hier tot nu toe tevreden mee stellen, jammer we want best wat knappe koppen op dit forum en hoopte op dat “oh ja logisch” moment …..al is het nu juist misschien logischer dat dit niets betekent kijkende naar de huidige regering.

Dank allen voor de moeite 👍🏻
Laat het los,..
 
Dan heeft het alfabet ook geen betekenis.. -O-
Beetje jammer zo'n conclusie.
Tja…vind ik ook maar gezien Google niets laat zien en hier ook niemand een antwoord heeft zit er weinig anders op, ik kan moeilijk verkroppen dat het niets betekend (ik heb bijvoorbeeld wel gevonden dat A de code voor land voertuigen is), ik zoek wel stiekem verder de komende tijd.
 
Tja…vind ik ook maar gezien Google niets laat zien en hier ook niemand een antwoord heeft zit er weinig anders op, ik kan moeilijk verkroppen dat het niets betekend (ik heb bijvoorbeeld wel gevonden dat A de code voor land voertuigen is), ik zoek wel stiekem verder de komende tijd.
Dit is een typisch voorbeeld van "zand" heel kleine korreltje die onevenredig veel plaats innemen in je leven en dan overal tussen gaan zitten.
Ik heb een rijbewijs categorie F,.. iets voor veel zand.
 
heb het gevonden !
A = Auto's met 2 wielen
AM = AMMMM (maar afgekort tot AM dus) = Auto's met 2 wielen die toch 4 wielen hebben Maar Met een Mini Motortje
B = Broemding tot 9 personen en 3,5T
C = Camion
D = Dikbroemding vanaf 10 personen
E = Extra getrokken chassis met wielen
G = Gerief van den boer
 
@ VendettA :
als je dan toch bezig bent, wil je dan ook eens uitzoeken wat de afkortingen AA, A, B, C, ... enz betekenen van de energielabels van electrische toestellen ?
Née…….maar wel een goed punt…….en annoying…ik ga @IJzervreter zijn tip opvolgen anders ga ik hier serieus weinig van slapen.
 
heb het gevonden !
A = Auto's met 2 wielen
AM = AMMMM (maar afgekort tot AM dus) = Auto's met 2 wielen die toch 4 wielen hebben Maar Met een Mini Motortje
B = Broemding tot 9 personen en 3,5T
C = Camion
D = Dikbroemding vanaf 10 personen
E = Extra getrokken chassis met wielen
G = Gerief van den boer
Ik doe het er voor hahaha thanks 🙏🏻😂
 
heb het gevonden !
A = Auto's met 2 wielen
AM = AMMMM (maar afgekort tot AM dus) = Auto's met 2 wielen die toch 4 wielen hebben Maar Met een Mini Motortje
B = Broemding tot 9 personen en 3,5T
C = Camion
D = Dikbroemding vanaf 10 personen
E = Extra getrokken chassis met wielen
G = Gerief van den boer
_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan