AMA Superbike in de U.S

Roderickdepineut

MF veteraan
14 mei 2004
2.786
20
Hilversum
Ik was gisteravond het nieuwe kanaal aan het bekijken !! om 01:07 precies

!!!!!!!!!!MOTORS!!!!!!!!!!!!! tv met 3/4 dag motoren e
n af en toe een stukje auto ertussen. dus bijna de hele dag
motorraces op TV !! :}


Zie ik zo'n kerel de pits inrijden, dus ik denk wat doet ie nou
gaat hij ermee kappen.

Wordt z'n motor opgetild worden de wielen verwisseld, voltanken, niew vizier
erop en gassen maar, en dat allemaal in 10 sec.

Ik wist niet dat ze bij de AMA Superbike pitstops hadden?? zag er wel heel gaaf uit!! Binnen 10 sec. 2 wielen wisselen met de motor en rijden in de lucht !!

Dat was tijdens de AMA Superbike op Daytona!!
 
Daytona is een race apart, zeg maar de Amerikaanse variant van bijvoorbeeld de Franse bol d'or of de japanse 8 uur van Suzuka. (klopt niet helemaal, want Daytona is meer dan één wedstrijd, het is een speedweek.)
 
Dat kanaal hebben wij hier ook in Capelle a/d ijssel,het is van Casema maar het is tijdelijk om abonnees te lokken.
Gisteren in 2 uur tijd het hele supersport 600 seizoen voorbij zien komen.
Ik denk dat ik canaal+ maar opzeg (kijk toch bijna nooit)en een abonnement op Cacema neem.
 
MotorsTV zit ook in het pakket van Mr Zap van UPC. Heel veel autoraces, maar ook regelmatig Motorsport. Dit jaar bijna alle AMA races (Superbike, Superstock en Supersport) gezien. Ze laten ook Offroad en Supermoto wedstrijden zien. Al met al best interessant.
 
Ja toch, mijn vriendin werd al moedeloos toen we tijdens het zappen dit kanaal te zien kregen.

Ze zei kei hard , Ohh nEee |(

Ik zat op de bank van ; :9
 
Ja toch, mijn vriendin werd al moedeloos toen we tijdens het zappen dit kanaal te zien kregen.

Ze zei kei hard , Ohh nEee |(

Ik zat op de bank van ; :9

Dat probleem is mij onbekend, mijn vriendin is nog fanatieker dan ik :) :)

12augk1.jpg
 
yep, leuk kanaal, als er iets is waar brandstof in kan, zenden ze er op motors t.v. wel een wedstrijd van uit.
 
Wij hebben het hier in Nieuwerkerk idd ook als proef, bevalt goed :)
De WK SBK en SS600 heb ik allemaal al wel gezien maar de EK Superstock en AMA-races zijn erg prettig in dit tamme motorsport seizoen.
Vraag me alleen af hoe vaak ze dingen wel niet herhalen als ik die programmering op Internet bekijk, is dat in de zomer ook zo :? :?
Dan heb ik het geld er niet voor over, voor het mooie sowieso nog te veel blik op dit kanaal :X

Wel erg grote startvelden in de AMA SBK trouwens, mannetje of 40 schat ik zo :?
En waarom rijden de SS600 daar eigenlijk allemaal in de standaard kleuren, is dat verplicht :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan