AMB transponders

Ik wil wel een van de 30 zijn.
Waar gaan we voor de mx of de tranX260?
Persoonlijk ben ik meer voorstander van de 260 is denk tweedehands makkelijker te verkopen als je hem niet meer nodig. hebt
als je minimaal 30 transponders bij mij bestelt kan ik je een speciale prijs geven. misschien kun je wat collega's hiervoor interesseren??

korting voor kleinere aantallen kan ik helaas niet geven, sorry.
 
He Mossel kan jij effe een polletje aan maken wie er wel een transponder willen hebben tranx 260..

gr Ray
 
als je minimaal 30 transponders bij mij bestelt kan ik je een speciale prijs geven. misschien kun je wat collega's hiervoor interesseren??

korting voor kleinere aantallen kan ik helaas niet geven, sorry.
30 stuks :? :?

Toen ik vorig jaar de zelfde vraag aan je baas stelde was min. 10 stuks voor een mooie prijs genoeg!!

Wij kregen toen de 260 aangeboden voor ongv. € 190,=
Dit was een gebruikte geweest, maar opgefrist met een nieuwe accu/kastje en oplader!!
 
als je minimaal 30 transponders bij mij bestelt kan ik je een speciale prijs geven. misschien kun je wat collega's hiervoor interesseren??

korting voor kleinere aantallen kan ik helaas niet geven, sorry.

30 !!

stel dat het lukt wat is die speciale prijs dan :?


..

heb weinig zin om veel moeite te doen voor 10 euro winst
 
Ok,



TranX260 30+ prijs 239 ipv 279
TranX260 Direct Powered (geschikt voor sommige motoren) 30+ prijs 214 ipv 250
AMB MX 30+ prijs 156 ipv 179

(alle prijzen zijn ex btw)
 
Laatst bewerkt:
Je mag mij ook wel lijstje zetten voor een transponder. (moet wel werken bij ZAC, Cup e.d. :P )
 
Ok,

dit is wel iets wat tussen ons moet blijven aub (tot zover dat mogelijk is)

TranX260 30+ prijs 239 ipv 279
TranX260 Direct Powered (geschikt voor sommige motoren) 30+ prijs 214 ipv 250
AMB MX 30+ prijs 156 ipv 179

(alle prijzen zijn ex btw)


kan je dit iets duideljker uitleggen :? ...
 
het moet iig 4 takt zijn, veel MotoGP motoren rijden er al mee. Je hebt 12V en 0,04A nodig.

Gaan veel langer mee natuurlijk omdat er geen batterij in zit.
 
Ik denk dat de bovenste degene is waarmee de zac/cup nu mee werkt op de motor doen en dan weer opladen met een oplader thuis
De middelste sluit je aan op de accu van de motor en word dus zo opgeladen.
De onderste is dacht ik alleen voor de cross.
kan je dit iets duideljker uitleggen :? ...
 
jammer dat ik het moet toelichten.... het heeft niks met mijn baan te maken, die is wel safe. AMB is gewoon niet happig op het geven van kortingen en doordat ik dit online zet (voor mede motor enthausiasten) werk ik dit natuurlijk wel een beetje in de hand, dussss.... ga nou niet allemaal AMB bellen en zeuren over een 30+ prijs voor slechts 1 transponder. Common sense, that is all....

hoewel ik het kan waarderen dat je meedenkt is 30 stuks gewoon niet haalbaar hier ...

Een tijdje terug is er ook een inkoop aktie geweest en toen bleef de teller volgens mij op 10 steken .....
 
hoewel ik het kan waarderen dat je meedenkt is 30 stuks gewoon niet haalbaar hier ...

Een tijdje terug is er ook een inkoop aktie geweest en toen bleef de teller volgens mij op 10 steken .....
Aan de reacties te zien is die 10 niet eens haalbaar.
Jammer.
Dan toch maar een nieuwe kopen zonder korting.
 
ff ter info:

AMB MX gaat in 2005 185 kosten ipv 179
TranX260 285 ipv 279
TranX260 DP 252 ipv 250

don't shoot the messenger.
 
Vraagje , een accu zet je aan de druppellader swinters om de accu in topconditie te houden , maar hoe houd je een transponder in topconditie ? ook gewoon regelmatig opladen ? of zijn er andere manieren ?

Bijsluiter lezen ;) Ik geloof 1x per 3 maanden ff opladen.
 
Als we nou eens gewoon voor zoveel mogelijk gaan en dan zien of we een leuk prijsje kunnen krijgen? Wie weet halen we de dertig wel....

Ik schrijf me bij deze in ;-)

Vincent
 
Terug
Bovenaan Onderaan