AMD nieuwe sponsor Ferrari Formule 1 team

Yuri

MF veteraan
25 sep 2001
1.803
1
meer...

Goeie actie van :} AMD :} . Jammer alleen dat ze het verkeerde team sponsoren ([me]Yuri ziet liever een blauw-witte BMW :} )[/me]
 
En Tom Walkinshaw kan van mij d##dvallen. :r :j

:^
Walkinshaw, zet Verstappen alsjeblieft op straat ... dan kan hij een eerlijke kans krijgen bij Toyota (of misschien zelfs Ferrari). In het begin als testrijder en daarna? Pedro de la Rosa was uiteindelijk ook niet ongelukkig toen hij door Walkinshaw gedumpt werd.
 
:^
Walkinshaw, zet Verstappen alsjeblieft op straat ... dan kan hij een eerlijke kans krijgen bij Toyota (of misschien zelfs Ferrari). In het begin als testrijder en daarna? Pedro de la Rosa was uiteindelijk ook niet ongelukkig toen hij door Walkinshaw gedumpt werd.

Pedro de la Rosa is zelf opgestapt!
 
Walkingshaw vervangt Jos voor de kinderachtiste rijder ooit, om zeker te weten dat ze geen kans mer maken. Die Arrows gaat al niet zo hard, dus zal het ook niet opvallen dat die pokke mof weer andere rijder opwacht om ze een beetje in de weg te gaan zitten.
Laten we hopen op het slechtste seizoen ooit voor Arrows, maar daar zal Arrows wel niet al teveel moeite voor hoeven te doen....

Wel klote voor Jos! :(
 
volgens mij komen er steeds meer onderwerpen over Pc\'s gaat niet de goede kan op hoor!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan