American History X

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Wie heeft deze film ook net gezien op België (Canvas)?

Had 'm nog nooit gezien, wel verhalen over gehoord...iedereen had het alleen maar over het grove geweld...

Nou, ik zie er een beetje doorheen. Klinkt misschien wat vaag, maar ik vond de film dus echt wel goed! Het geweld was alleen maar een middel om te laten zien hoe het (zou kunnen gaan) gaat.

Heeft toch wel heel even een indruk op me gemaakt...vooral het einde.

Net mijn vriendin aan de lijn gehad, vond het dus niks, ranzige film.

Snap ik nou niet....daar gaat het in principe helemaal niet om...

Nou ja, het is te laat om daar nog over na te denken, er zijn vast mensen die het wel snappen! :)

Weltrusten...
 
Had em al een keer eerder gezien en vond het wel een goeie film ja, eind is ook goed. Beetje een eind goed, toch niet :P einde ;)
 
Ik vond hem goed. Ik had hem al eens gezien maar ik ben er vanavond weer voor gaan zitten.

Enige "nadeel" als je het zo mag noemen is de ontzettende "MESSAGE" die weer in iedere Amerikaanse film moet zitten. Soms iets teveel mikken op de vreselijke dingen die je kunnen gebeuren als je slechte dingen doet..

Maar uiteindelijk blijft hij goed.
 
Na de film gehuurd t hebben ook gekocht op dvd. Echt xtreem is t geweld idd niet maar bij die stoeprandscene knijp ik toch ff met me oogies. Verder een van de betere films die ik heb. (off topic-samen met de godfather deel 1)
 
(off topic-samen met de godfather deel 1)

:^ Godfather deel 1... :} Meteen de enige die ik ooit heb gezien. Deel 2 kon mij niet boeien en na een uur ben ik ermee opgehouden.. (shame on me)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wie heeft deze film ook net gezien op België (Canvas)?

Had 'm nog nooit gezien, wel verhalen over gehoord...iedereen had het alleen maar over het grove geweld...

Nou, ik zie er een beetje doorheen. Klinkt misschien wat vaag, maar ik vond de film dus echt wel goed! Het geweld was alleen maar een middel om te laten zien hoe het (zou kunnen gaan) gaat.

Heeft toch wel heel even een indruk op me gemaakt...vooral het einde.

Net mijn vriendin aan de lijn gehad, vond het dus niks, ranzige film.

Snap ik nou niet....daar gaat het in principe helemaal niet om...

Nou ja, het is te laat om daar nog over na te denken, er zijn vast mensen die het wel snappen! :)

Weltrusten...

Gaat hier de combinatie van : hakenkruis, kaak, neger en stoeprand op......???
(das namenlijk het eerste wat me weer tebinnenschiet, dat walgelijke stukkie)

Zo ja, goeie film!
 
Heb niet de hele film gezien (wis niet dat tie er was), kwam binnen vallen bij de stoeprand. Rest van de film vond ik erg goed, toch behoorlijk ingetogen (op het eind na) vergeleken met veel andere films.

In België mogen dit soort films wel voor 2200 beginnen, waarom niet meer in Nederland :( Zelfs Saving Private Ryan moet na 2200 beginnen!
 
Topfilm! Vind vooral het spel van Edward Norton echt geweldig.

Wat ik echt humor vind is het stukje waarin 1 van die lui in z'n autootje rondcrosst en meezingt met een nummer over joden. Echt grandioos.
 
Laatst bewerkt:

Enige "nadeel" als je het zo mag noemen is de ontzettende "MESSAGE" die weer in iedere Amerikaanse film moet zitten. Soms iets teveel mikken op de vreselijke dingen die je kunnen gebeuren als je slechte dingen doet..


Helemaal mee eens, dat overdreven "MESSAGE" gevoel. |( :r

Ik heb de film niet gezien maar heb wel gehoord dat het een rete goede film is, toch maar een keer huren dan!!
 
Een van mijn favourite films, heb hem iets van 4 keer gezien.

Heel goed neergezette karakters en Edward Norton speelt fantatisch
 
Terug
Bovenaan Onderaan