Amersfoort Topic deel 55 "De Ren-je-rot Editie"

Ja stond nog wel op de planning hè? Maar mijn kering is lek,.probeer nog een garage te vinden die dat wil maken, mijn monteur is op vakantie. Iemand nog tips waar ik terecht kan.?
 
Ik denk dat asfalt 'inclusiever' is 8-)
Ik zou overigens voorstellen om als eerste ergens af te spreken, bijv. net als 2 jaar geleden bij de foodcourt. Lekker laagdrempelig motoren kijken, koffie leuten en ouwehoeren. En dan gevolgd door een ritje voor wie dat wil.
 
Ja stond nog wel op de planning hè? Maar mijn kering is lek,.probeer nog een garage te vinden die dat wil maken, mijn monteur is op vakantie. Iemand nog tips waar ik terecht kan.?
welke monteur is dat? Met wat voor een keerring kun je niet meer rijden?
 
OK, ik stel voor: we doen een simpele 'meet & greet'

op zaterdag 27 augustus om 10:00u

op de parkeerplaats van de foodcourt tussen de Wiekenweg en de Hogeweg (knp. Hoevelaken). De Mac heeft prima koffie.

Gewoon komen op je motor, koffie drinken, ouwehoeren.
Als mensen daarna nog willen rijden kan dat ad-hoc geregeld worden maar ik wil het even simpel en laagdrempelig houden voor nu.

Wie komt ?
1. RooieKater - KTM 990 Adventure
2. ...
3. ...

(lijstje kopiëren en aanvullen)
 
OK, ik stel voor: we doen een simpele 'meet & greet'

op zaterdag 27 augustus om 10:00u

op de parkeerplaats van de foodcourt tussen de Wiekenweg en de Hogeweg (knp. Hoevelaken). De Mac heeft prima koffie.

Gewoon komen op je motor, koffie drinken, ouwehoeren.
Als mensen daarna nog willen rijden kan dat ad-hoc geregeld worden maar ik wil het even simpel en laagdrempelig houden voor nu.

Wie komt ?
1. RooieKater - KTM 990 Adventure
2. ...
3. ...

(lijstje kopiëren en aanvullen)
Oh, even hier op terugkomen voor de duidelijkheid: dit gaat niet door vanwege gebrek aan deelnemers (op die datum).
 
Al in de nieuwe showroom geweest bij Hofland?
En Van Harten zit er tegenwoordig ook dichtbij.
Je mag daar alleen naar binnen als je of politiepak aanhebt, of volledig in fluor pak met fluor helm en boxershort.
Zeg maar in vol DoeMaar ornaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan