Amidala on Kawa stelt zich voor

Z654321

Die hard MF'er
19 jun 2006
509
0
Rotterdam
Hey hallo allen,

Leuk dat je mijn berichtje leest!

Via via op dit forum gewezen en zie hier het resultaat, een aanmelding :W !

Ben bijna 28 jaar en rij nu 2 jaar motor, te weten een kawa ZX6R Ninja uit 2003. Vindt het een super bike en krijg nog steeds een big smile als ik opstap of afstap :]

Vrijdag richting Assen om zowel vrijdag (warming up) als zaterdag (the real thing) voor het eerst mee te mogen maken, ben heel benieuwd en heb er zin in.

De heenweg ga ik alleen, blijf overnachten bij familie. M'n maatjes vertrekken donderdag al of zaterdag. Dus bij deze een oproep, wie zin heeft om vrijdagochtend te rijden van Rotterdam naar Assen, join me! Gezelligheid :) !

Amidala uit Rdam

Bijlage: small_zijkant.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Het weer zal misschien een probleem worden aankomende donderdag, vrijdag zal echter beter zijn. Ga zelf dan ook naar de TT met een paar vrienden. Misschien zien we elkaar wel.

Groetjes Pan-man :P
 
full


Groetjes van Sloop. :W FF [imgatt] in je post. :j

full
 
Hé welkom op MF *O*

Zie dat je uit Rotterdam komt dus dan MOET je gewoon eens op de Woensdag avond hier komen kijken
Parking meetings part III

Lees hier maar eens mee dan zie je vanzelf wat wanneer allemaal gebeurd ;)

1 juli stappen bijvoorbeeld

gr. Oppie :W
 
Cool! Waar en hoe laat ben ik welkom? Heb op de link geklikt en gelezen zijn het die grote parkeervelden achter de mac?

Groetjes

Hé welkom op MF *O*

Zie dat je uit Rotterdam komt dus dan MOET je gewoon eens op de Woensdag avond hier komen kijken
Parking meetings part III

Lees hier maar eens mee dan zie je vanzelf wat wanneer allemaal gebeurd ;)

1 juli stappen bijvoorbeeld

gr. Oppie :W
 
oppie zegt iedere week :?

maar morgen is het ook woensdag en dan zitten de parking prutsers bij klink voetbal te kijken :o B|

beter ga je morgen does niet ff kijke daar :+

[me]w84me vergeet je helemaal welkom te heten
[/me]














WELKOM OP DIT FORUM en tot gauw op de Parking :W
 
oppie zegt iedere week :?

maar morgen is het ook woensdag en dan zitten de parking prutsers bij klink voetbal te kijken :o B|

beter ga je morgen does niet ff kijke daar :+

[me]w84me vergeet je helemaal welkom te heten
[/me]

Hey dank je!!

Voel me hier al helemaal welkom!! :)

Groetjes,
Wija












WELKOM OP DIT FORUM en tot gauw op de Parking :W
 
Zou leuk zijn maar ik vertrek a.s zaterdag met de motor voor een weekje naar engeland.
:)

maybe next time :W

gr
Ninjawil

full
 
Hey hallo dank je voor het vrijhouden van het plekje :}

Mijn nickname is idd Amidala van starwars. Mn echte naam is Wija :) Aangenaam nogmaals! Laters
:9~

leuke nick ben je dan

stars-amidala.jpg



:W tot op de parking dan... enne zondag voetbalt nederland weer... moeten we een plekje op de bank vrijhouden?
Je hoeft niet van voetbal te houden, want Lies houdt de stand bij terwijl wij ouwehoeren :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan