AMRT Openbare wegtraining ANWB

oOz

MF'er
22 feb 2010
199
0
Best
Facebook
Bij het afsluiten van nieuwe motorverzekering heb ik een AMRT Openbare wegtraining kado gekregen van de ANWB.

Deze training vind alleen plaats in Flevoland, voor mij persoonlijk wat te ver weg.
Dat is ook de reden waarom deze weg gaat.

AMRT Openbare wegtraining

Lang niet alle ongelukken gebeuren omdat de motorrijder zijn motor niet onder controle had. De matige tot slechte zichtbaarheid in het verkeer doet motorrijders de das om. Maar ook de onbekendheid met de motor van andere verkeersdeelnemers is vaak de oorzaak van een ongeval. Om jezelf zichtbaar te maken op de openbare weg hebben we de AMRT Openbare wegtraining ontwikkeld. In de training ligt de nadruk op verkeersinzicht, anticiperen en risicovermijding.

Onderdelen: kijk- en waarnemingstechniek, anticiperend rijden, verkeersinzicht en het kiezen van de juiste te volgen lijn in bochten, afstand houden, plaats op de rijbaan en het rijden in een groep.

Training kost nieuw 157 a 167 euro afhankelijk of je ANWB lid bent of niet natuurlijk.
Voucher staat niet op naam en ook staat datum nog open.

Kan verder weinig toevoegen aan deze advertentie en denk dat alles wel duidelijk is.
Mocht ik het mis hebben hoor ik het graag :)

Owja, prijs???
Doe een goed bod waar we beide tevreden mee zullen zijn.
 
Ik zal dat morgen even dubbelchecken.
Op de website worden namelijk datums genoemd maar bij het inschrijven op de verzekering werd verteld dat ik gewoon kon bellen en dat er vele datums mogelijk zijn.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist even papieren nagelezen, en daar staat op dat voucher geldig is op maandag t/m vrijdag.
Verder een telefoonnummer voor afspraak.

Het lijkt me sterk dat alle datums op de site vermeld staan aangezien training met maximaal 4 man tegelijk gegeven word.
 
Terug
Bovenaan Onderaan