Amsterdam en omstreken Triple meeting 27-05-12

Werthers Original

MF veteraan
27 jul 2011
5.373
0
full




*O* *O* Amsterdam en omstreken Triple meeting 27-05-12 *O* *O*



Omdat het seisoen toch al wel een beetje is aangebroken en veel mensen toe zijn aan een nieuwe triple meeting moeten de brommers voor misschien wel een 2e keer van stal worden gehaald waarna er een mooi stukje getoerd gaat worden :]


Onder het motto van : Beter goed gejat dan slecht verzonnen citeer ik Triple-t

triple-t schreef op 05 januari 2012 @ 17:52 Natuurlijk is iedereen ook razend nieuwsgierig naar wat jij afgelopen winter allemaal aan je triple hebt gedaan, en hoe het je is gelukt om deze horrorwinter motorloos te overleven. dus breng het rubber op spanning, poets die chromen koplampen nog eens extra op en verenigt massaal!



eeehh, wanneer komt jou rondje?




Amsterdam en omstreken Triple meeting 27-05-12




Waar :?

McDonald's Schiphol
Loevesteinse Randweg 200, 1118 EL Schiphol
Google Maps



Vlakbij allemaal mooie dijkjes en boeren weggetjes die mooi slingerend door Utrecht lopen :]

Hoelaat :?

:Z wakker worden met de zon in het gezicht, eten en dan zo rond een uurtje of 11 slap ouwehoeren waarna we een leuk stukkie gaan :]



Route voor de mannen en vrouwen met navigatoini

Google Maps

Als je de route niet kan zien schreeuw je maar :Y

Op deze pagina geeft Hierro bestandje wat je kan downloaden waar ook de route in zit :Y



Hierbij citeer ik nog maals Triple-t

triple-t schreef op 05 januari 2012 @ 17:52 Vanzelfsprekend zijn ook alle overige vormen van niet 3-cilinder zich op 2 wielen voortbewegend en motor minnend nederland (en belgië) en alle andere soorten belangstellenden van harte welkom, ktemmers, bladejes, ducatisten, z(l)etjes, bmw vlaggenschepen...
:W





Wie gaan er allemaal mee :? :]



1. Werthers Original
2. Pjotr1050
3. Remkow
4. Tripleklus
5. Jumping-Jack (ovb)
6. Nino (ovb)
7. Hermi
8. Hornet 46
9. Hierro
10. Daytona Woutje
11. RedGimo
12. BenSpeed(ovb)
13. LosBol
14. Nessy
15. Polly™
16. Triple-t
17. Wout-46(ovb)
18. GeJaBo
19. VincentK
20. DoubleUTB
21. Mike001
22. cupra4x4
23. Lux
24.
25. Jij?

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Dat wil ik niet missen zo'n Amsterdam EO (en omstreken) jongerendag
 
Laatst bewerkt:
Hoppa ik zal zo even de namen erin zetten als ik op de pc zit :Y

Edit nu dus *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Als er uit mijn omgeving nog meer gaan en de zon schijnt weer net zo lekker dan rijd ik
graag mee, vond het erg gezellig vorige x.
 
Ik denk dat ik m'n project maar een no-go ga geven, dan kan ik tenminste mee voor een rondje :(

:+

Doen jullie ff langs mn balkon rijden?
 
Normaal loopt mijn agenda niet zo ver maar zal erbij zijn :Y

Tis gelukkig in de buurt dus als ik onderweg verdwaal naar meetingpunt moet het wel lukken om de weg terug te vinden :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan