Amsterdam - Geef mij maar MFA 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jim: BK S102 is de Burger King bij afslag S102 (klein stukje richting stad rijden vanaf de Ring, kan niet missen)
Oke ""gaat""pbr. tevinden :9 ,wat ik zo zie is het terhoogte van de transformatorweg,mocht er iemand vanuit ""het XXX Centrum'''' gaan rijden :] .....als ik er om 13hr. niet ben, gewoon gaan rijuuu.... :] Gr Jim.
 
Miranda & Jeroen van harte gefeliciteerd met jullie zoon *O* *O* Ben blij dat uiteindelijk alles goed is gekomen en dat jullie mogen gaan genieten van de kleine man. Nog even een tip, bij het verschonen altijd zijn "trots" beschermen met een doekje zodat je droog blijft _O-

Nogmaals gefeliciteerd!
 
Bijna weer n nieuw topic ....

Andy khad geloof ik beloofd dat jij de volgende was .... Toch !?
Of wordt het toch Miranda of Jeroen.

De mense die gaan rijden vandaag, enjoy :)

Halo 3 inmiddels uitgespeeld in 6uur verdeeld over 4 dagen *D
Ben inmiddels opnieuw begonnen op een zwaarder stand en al weer in level 4.
 
Gefeliciteerd Jeroen en miranda! *O* *O*

flinke jongen inderdaad :Y



Miranda nog beterschap toegewenst! 2,5 liter is niet niks... bijna de helft... :X
 
Vier jaar op gereden, wielen waren goud gepoedercoat, in monozit-uitvoering en met Fabbri-ruitje. Ik vond hem schitterend. En uitgerekend als ik 'm wil inruilen en dus alle extra's eraf schroef komt Triker me fotograferen op de MFMM:

151.jpg


Toegegeven, er zijn ergere dingen. '(
 
Wat een geweldige rit vandaag :}

Bochten en heuvels in de bossen, het leek wel alsof we in de bergen zaten met die bochten daar!

Met de motor over een zand/modder weggetje (ging best hard voor dat weggetje).

Alleen jammer van de file aan het einde :(

Maar plan je straks een woestijn rit? O-)

Thanks again all mighty Zumo and Grandia *O*
 
@ BABA je bent helemaal poser af hahaha

Hoe is het verder?

Grtz Rob

Hmm, pagina gemist met babyfoto's. ik had vandaag een betere entree kunnen maken.
Madman en Miranda, van harte fristeerd met jullie pensioenverzekeraar.

Verder heel goed rob, ik kom shoppen bij Verpalen als hij een goede inruilprijs voor de LC4 rekent.

dan rij ik weg op een Superduke. :o

Vandaag en gister ook de eerste foto's van de Blade 2008 gezien, mooi hoor. Soms denk ik dat ik gek ben om van de Blade af te stappen. Maar in een sane bui weet ik dat de randstad niet voor snelheid geschikt is.

En jij, TL1000R overnemen van je collega? Kun je vast een mooie streetfighter van maken. Alle gekheid, druk met werk en weinig kunnen rijden/sleutelen lately?
 
Thankx voor het mooie RIT...

Ik dacht ff dat we al in italie was lol met die mooie bochten!

Veel mooie plekken gezien, vooral op die 'berg'.

Jullie ook last van die file... Wij ook hoor, maar knalde er gewoon tussen door.

Bij de A10 nog gespeeld met een buell

Nu maar ff me spieren laten rusten want die zijn echt kapot, vooral mijn dijbenen. Ik loop hier thuis stijfjes rond _O- .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan