Amsterdam - Geef mij maar MFA 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie start even een nieuwe thread??? We zijn alweer voorbij de 100ste pagina's.

Is tijd voor MFA 16!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Edit:

Wie gaan er naar bavaria street race morgen????
 
Laatst bewerkt:
zozo MFA dat gaat rap...
al MFA15..

heb een tijdje mee gekletst in deeltje 13 haha

ik hou t in de gaten, als jullie weer eens gaan rijden met de groep ga ik mee als ik kan :)

(en ff dit berichtje ter opvulling :+ )
 
zozo MFA dat gaat rap...
al MFA15..

heb een tijdje mee gekletst in deeltje 13 haha

ik hou t in de gaten, als jullie weer eens gaan rijden met de groep ga ik mee als ik kan :)

(en ff dit berichtje ter opvulling :+ )


heb een tijdje mee gekletst in deeltje 13 haha We zijn jou niet vergeten hoor _O-
 
zozo MFA dat gaat rap...
al MFA15..

heb een tijdje mee gekletst in deeltje 13 haha

ik hou t in de gaten, als jullie weer eens gaan rijden met de groep ga ik mee als ik kan :)

(en ff dit berichtje ter opvulling :+ )

Geachte heer ArvidWillem,

wij als mede-bewoners van de straat zouden het apprecieren als u pas aan het eind van de straat aan uw gas zou willen gaan hangen. Ik kon namelijk op m'n slippers naar buiten om m'n alarm uit te zetten...
:+

Dat jij gisteren met dat weer op de motor bent gaan rijden, echte die-hard!
Hoe'st verder Willem?
 
_O- leuk leuk allemaal :+

Voor zover ik het weet heb ik gister geen "gas lopen geven" in de straat, ben "gewoon" weggereden...

enig idee wie elke keer zn Bandit 600 zo aso neerzet voor mn deur?
midden op de stoep, niemand kan er meer langs. |(

maargoed, als er dus gereden wordt, dan zien jullie me wel weer n keertje verschijnen.
 
_O- leuk leuk allemaal :+

Voor zover ik het weet heb ik gister geen "gas lopen geven" in de straat, ben "gewoon" weggereden...

enig idee wie elke keer zn Bandit 600 zo aso neerzet voor mn deur?
midden op de stoep, niemand kan er meer langs. |(

maargoed, als er dus gereden wordt, dan zien jullie me wel weer n keertje verschijnen.

edoch, een vrolijk fluitend alarm was het resultaat ;)
net als in de ochtend toen ze om 8 uur die bakken kwamen wisselen en ik nog lekker op één oor lag
888 moet z'n schoksensor nog afstellen
 


pas maar op jongeman, dat heeft in het verleden mensen een ban op geleverd... :o

je kan beter een (on)zinnige post doen waarin het woord 'motor' vermeld staat, dan is het in ieder geval topic-gerelateerd. en dan nog een beetje praten over het weer, je werkdag, de staat van je motor en hoe vaak je 'm deze maand al gepoetst hebt, eventuele gepimpte onderdelen, of gewoon buitengewone bijzonderheden in je privéleven, zoals een aankomend vaderschap, een waanzinnige carriëremove, verhuisplannen, etcetera.
natuurlijk kun je ook gewoon zelf een verhaal aan elkaar draaien, waarvan iedereen ziet dat het louter opvulling is, echter gewaardeerd wordt om zijn complexheid ondanks de volslagen eenvoud en onzinnig gelul, waarna je je na het lezen van de tekst totaal niet wijzer voelt en slechts beroofd van weer wat lege inhoud van je organische harde schijf.

(mag mijn plaatje ook in het nieuwe topic inzane? dan heb ik 'm tenminste niet voor niets in elkaar geflanst.. :') )
 
Effe zwaaien bij 't ouwe clubske..... op mijn nieuwe fietske.....

full


full


:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan