Amsterdam - Geef mij maar MFA 15

Status
Niet open voor verdere reacties.

horney

MF veteraan
22 nov 2003
5.038
4
Amsterdam
MFA 15 de "bloemetjes & bijtjes" editie​


full




Links naar vorige delen .... :)
Amsterdam - Geef mij maar MFA 14
Amsterdam - Geef mij maar MFA 13
Geef mij maar Amsterdam deel 12
Geef mij maar Amsterdam deel 11
Geef mij maar Amsterdam deel 10
Geef mij maar Amsterdam deel 9
Geef mij maar Amsterdam 8
Geef mij maar Amsterdam 7
Geef mij maar Amsterdam 6
Geef mij maar Amsterdam 5
Geef mij maar Amsterdam 4
geef mij maar amsterdam 3
Geef mij maar Amsterdam 2
Geef mij maar Amsterdam!


onze meetingspots.. 8-)

full



de weersvooruitzichten..

radarbig.gif
mdmidden.gif




Foto’s uit de oude doosch​
full

full

full

full

full



MFA 'richtlijnen'
Ik wil de vrijheid van het motorrijden niet beperken, maar in het verleden is toch wel gebleken dan een paar richtlijnen over rijden in groepsverband nodig zijn,
dus bij deze:


- Stunten buiten de rijdende groep!
Dus niet midden tussen de motoren wheely’s o.i.d. ajb. niemand zit te wachten op een voorwiel 'per ongeluk' in z'n nek :N

- Voorrijder bepaalt de route, deze inhalen is op eigen risico.
ben je ons dan kwijt, moet je snel zoeken! :o

- Houd je achterligger in de gaten, zie je die niet meer, dan stop je. Zo kunnen we nooit iemand kwijt raken.. :)

- De hekkensluiter (laatste) geeft evt. seintje aan de voorrijder dat groep compleet is. :W

- Haak je af, laat het dan even weten.
dan zoeken we tenminste niet naar iemand die allang weer thuis zit. :?

- Mocht het toch gebeuren dat de groep uit elkaar valt, wacht dan bij de eerstvolgende kruizing.
Heb je een afslag gemist, rij dan terug naar het punt waar iedereen het laast bij elkaar was en zorg dat je daar veilig kan wachten. :Z
of bel iemand die ook mee is

- verder is iedereen natuurlijk verantwoordelijk voor zijn of haar eigen (weg)gedrag
laat je niet over je eigen grenzen jagen door wat anderen doen O-)


en nog een handige link voor mensen die geen of weinig ervaring hebben met rijden in groepen :] :] :]


verder wens ik ons allen ook dit jaar weer heel veel plezier met veel gezamelijke en veilige kilometers!




MFA Members:​

Mr. Extreme aka: X
d0e70edc7e8d6db74b1019ae88ce02d0

full


Andy-Marf aka: Bad Boy R1
145d4b55d91c99d305000fc2a6a4d39a

full


Leeloo aka: the Red Lady
892973956cd34ac1070d689b7141adc6

0e4f60657927ed73eaf7a83a88b6a827


Capoeirist aka: di CAPO!
eee9c59a2a7e6d67d3a43c23d1e2fccd

capo1.jpg


Prairy aka: BUSAGIRL
6b66adce07413e2050c5ce4630040d5b

frankrijk7.jpg


Kawapeter aka: Fishtails
6572f1a7f95d2ea50b754bbe48bfc6db

Foto-DXMXOURU.jpg


RR-Neliz aka: the Rooky!
afbeelding016uu6.jpg


Jermo aka: Slider!
192925567_5_mPLk.jpeg


Badtzmaru en Pattex84 aka: Smokey and tha Fuzz
70193a0e0c0ca88304dde82b937fe102

full


Insane Bane aka: Stray Dog 8-)
full


MRND-X aka: Sunshine Mom *O*
full


Horney aka: Curvehunter :]
full


Suepahfly aka: Versys
full


Heavyr aka Tiny R
994c2aa3914dc0a20823931f084f202e

full


Nummerplaat aka: MF Junk
bc9c2072d69e32c53cba50e2cf85df87


Hummer aka: Tha Bling *D
full


X-Ray aka: Yamlover })
full


Ivo aka: 47
full


eleo aka: The Green Hornet
full


Baba-san aka: KTM
151.jpg


Grandia aka: Modderetter
full


!nZanE aka: mr Modified!
large


Edskie aka: Edje!
full


hendr1k
full

& DanielleR1 aka: the Dynamic Duo
full


Tha Wizzie aka: The Wizard
full


Mascot aka: Z1000 dromer
full


Super Blackbird aka: MFA huisleverancier
afbeelding016ay4.jpg


Wheezl aka: door het-oog-van-de-naald rijder
full


Eleo aka: ninjababy
p6290220ni1.jpg


Ducati888 aka: rietkip
full


Mark aka: Mack
img8241copysmalloq2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is trouwens dat gele lijntje in het plaatje van MFA 15 een teken??? Is het een voorspelling wat we dit jaar gaan doen??? Lijkt me in ieder geval wel erg leuk!!! *O*
 
@ Mojo

Dan zit ik er zeker naast. Dom van mezelf om het te denken, volgende keer ga ik er gewoon naar toe en dan zie/hoor ik het vanzelf wel. Ben wel benieuwd hoe je bike is geworden.

Peter is niet geboren om te denken :N
 
quote:
Andy-Marf schreef op 04 maart 2008 @ 16:39:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Andy-Marf is enorm blij want Leeloo is zojuist geslaagd voor haar Motorrijbewijs!!!
Met al dat ze zwanger is wilde ze van geen ophouden weten en heeft tot het einde doorgezet!! En ik krijg een Zoontje! dus die is nu ook al helemaal klaar voor z'n Motorrijbewijs want de lessen heeft hij al gehad

Ik ben zo enorm trots op haar!! (en hem natuurlijk )



Denk dat ze het enorm tof vind als mensen haar een sms sturen dus kom op MFA!
feliciteer m'n meisje met haar nieuwe pasje

Leeloo: 0624635212


[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Omdat dit natuurlijk nog steeds van toepassing is,,, *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
@ Mojo

Dan zit ik er zeker naast. Dom van mezelf om het te denken, volgende keer ga ik er gewoon naar toe en dan zie/hoor ik het vanzelf wel. Ben wel benieuwd hoe je bike is geworden.

Peter is niet geboren om te denken :N

Ik hoop dat je de :+ smile in dat bericht hebt gezien en het allemaal niet al te serieus moet nemen.. ;)
Jim met zijn nieuwe fazer was er ook, we houden (tegenwoordig althans) wel rekening met mensen die ook "normaal" rijden. Jammer dat je er niet was :)
Gewoon komen ondanks dat je ziet dat er een boel ss motoren komen :Y
 
Ik hoop dat je de :+ smile in dat bericht hebt gezien en het allemaal niet al te serieus moet nemen.. ;)
Jim met zijn nieuwe fazer was er ook, we houden (tegenwoordig althans) wel rekening met mensen die ook "normaal" rijden. Jammer dat je er niet was :)
Gewoon komen ondanks dat je ziet dat er een boel ss motoren komen :Y
:^
 
Je bedoelt in de openingspost, ik zie ook allemaal plaatjes.... misschien zit je kabel van je monitor een beetje los?
 
Laatst bewerkt:
heb ook alleen maar 'afbeelding' staan, snap niet echt waarom, maar ben aan 't uitzoeken!
 
Je bedoelt in dat bericht van hendrik, ik zie ook allemaal plaatjes.... misschien zit je kabel van je monitor een beetje los?

Nee ik bedoel bij de opening van Horney. Maar begrijp dat ik niet de enige ben :)
 
Laatst bewerkt:
nummer 3 hier

laadt wel lekker snel zo ;)

@horney: [ url] ~[/url] tags om de plaatjes heen vervangen door [ img] ~[/img]
 
Laatst bewerkt:
:]

Hey MFA-ers,

Super bedankt voor alle sms-jes en berichtjes :j . keep it coming! :Y
Ben ook super blij. *O* Het kleine mannetje dat met mij meereedt was ook helemaal in zijn nopjes. Ga natuurlijk zeker proberen een kids rijbewijs aan te vragen. ;)

Vanaf nu hoor ik er ook helemaal in het eggie bij.
Nu kan ik zelf de bochies maken op mijn toekomstige R6. :9 :]

R6 here i come. })

Allemaal nog een keer super bedankt voor de reacties en hopelijk kan ik snel een keertje meerijden, als ik dus weer in mijn pak pas ;)

Kus Leeloo
full
 
Laatst bewerkt:
net met een aantal foto's geprobeerd, maar dat werkt niet.. -O-

druk joh, full-time baan en MFen..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan