Amsterdam - Geef mij maar MFA 16

Status
Niet open voor verdere reacties.

Een handige meeneem doos :+

Ik zal de MF'er wel blijven uithangen in de indische buurt ;) Felicitaties met het nieuwe huis.

Deeltje 16 alweer. Post niet veel, maar lees regelmatig mee.
Binnenkort wel een post in de boetepot: werd onlangs aan de kant gezet op de A4 door een motoragent. Tja, balen ... t ging ook al te lang 'goed' eigenlijk. :/

Zondag zou ik er graag bij zijn, maar een 'feestje' op zaterdag gaat dat plan redelijk dwars zitten ben ik bang.

Laters :W
 
Heren en de dames,

Ik kom mij ook hier maar even aanmelden aangezien ik woon in het mooie amsterdam.
Ik ben Ron.
22 jaar jong
En rij nu op een kawasaki kle500 :)

Tot :W
 
Ik stel voor om rond 11:30 te verzamelen en rond 12:00 te gaan rijden,

dan hebben we lekker de tijd en hoeven we niet te haasten :]

de rit duurt officieel ongeveer 4 uur, maar in MFA standaard wordt dat al snel 6 uur in totaal _O- , met lekker op het terras hangen (heb een leuke tussenstop aan zee gepland 8-) ) en ander kleine stops...

heb ook een beetje geprobeerd rekening te houden met mensen die iets later willen aanhaken :W

oja, we nemen ook een veerpont dus neem wat losgeld mee...

Route ziet er :9~ uit.
Heb in principe ook zin. Zal alleen eerder moeten retourneren.
FF kijken hoe de rest van de planning is.
Dus mss zie ik jullie morgen 11.30 bij de BK.
:)

Heren en de dames,

Ik kom mij ook hier maar even aanmelden aangezien ik woon in het mooie amsterdam.
Ik ben Ron.
22 jaar jong
En rij nu op een kawasaki kle500 :)

Tot :W


Welkom :W
 
Ben er ook bij :)

Dus Appelmoes, mooi moment om met ons mee te rijden :P
 
Laatst bewerkt:
Hahahahaha, Andy gaat inhouden, hahahaha! :P
........... Hmmm, ik dus ook ;)
 
Heb een primeur *O* (voor de oudgedienden onder ons)

Leeloo rijdt morgen mee, op haar eigen motor :]
(Weliswaar gehuurd, maar dus niet achterop bedoel ik ;) )

Is ook de eerste keer voor haar dat ze zelf gaat rijden dus wordt een spannende dag voor ons 8-) daarmee wordt dit dus een relaxed ritje, (Marf gaat dus beetje inhouden morgen :P )
Ik hoop voor jullie dat je de oppas voor morgen elk weekend kan inhuren, want na morgen wil ze zeker nooit meer thuisblijven :)
 
Peter zullen we in diemen afspreken?

Diemen Noord Tankstation.
En ook voor de rest die rond diemen vertrekt. 11.15u-11.30 verzamelen en dan naar de BK
 
Ik ben er niet bij, ik kom als het droog is om 11.30 heel ff langs, want 12 uur moet ik weer werken tot een uur of 4, dus aanhaken zit er ook niet in '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan