Amsterdam - Geef mij maar MFA 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lollig maar het was me eigenlijk nooit opgevallen dat er ook een regionaal amsterdam topic was :P

Even voorstellen dan maar, ik ben in het dagelijks leben Eli, en ik woon inmiddels 2 jaar in onze hoofdstad. Ik reed tot voorkort en zeer binnenkort weel een GSX-R 1100 uit 92. Waarschijnlijk wordt dit dan een gsxr 1216, maar dat moeten we dan maar even zien :P Nou hopen dat het een beetje mooi weer wordt in 2009....

:W
 
Lollig maar het was me eigenlijk nooit opgevallen dat er ook een regionaal amsterdam topic was :P

Even voorstellen dan maar, ik ben in het dagelijks leben Eli, en ik woon inmiddels 2 jaar in onze hoofdstad. Ik reed tot voorkort en zeer binnenkort weel een GSX-R 1100 uit 92. Waarschijnlijk wordt dit dan een gsxr 1216, maar dat moeten we dan maar even zien :P Nou hopen dat het een beetje mooi weer wordt in 2009....

:W


Hola :W
 

Ik zie dat een van je hobbies American Football is. Speel je zelf, of kijk je alleen op NASN?
Ik doe namelijk beide *O*

En je studeert rechtsgeleerdheid, dat komt misschien nog wel goed uit met boetes enzo. We hebben hier ook een paar agenten rondhangen, dus MFA kan niets meer gebeuren _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat een van je hobbies American Football is. Speel je zelf, of kijk je alleen op NASN?
Ik doe namelijk beide *O*

En je studeert rechtsgeleerdheid, dat komt misschien nog wel goed uit met boetes enzo. We hebben hier ook een paar agenten rondhangen, dus MFA kan niets meer gebeuren _O-

Slik, Agenten? Waar?....

Dat heb je mij nooit verteld :X

Allemaal mooie dagen gehad?, ik moet nog een kleine 2 weekjes wachten, voor de uitslag van de verzekering.!!!
 
Laatst bewerkt:
en weet je al wat je over 2,5 week gaat kopen dan? :P


bij de weg; topic is bijna vol, wie neemt het stokje over? *:)
 
Niets voor Jermo, een nieuw topic openen?
Hij wilde een regeneditie maken, maar horney was hem voor, las ik net.
Dus....................Jermo, aan de slag met de wintereditie :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan