Amsterdam - Geef mij maar MFA 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgende jaar ga ik deze importeren ook een buell, hou gewoon van apart 8-)
full
 
Hallo mensen van MFA,

Ik (thomas) woon sinds kort in Uithoorn. (voorheen woonde ik in het oosten van ons land)
Ik rij een aprilia rsv mille en heb me sisnds aangemeld op dit forum. Helaas ben ik nog totaal onbekend wat motorrijden betreft hier in de regio. Mocht het nog een keer mooi weer worden (of enigsinds acceptabel) zou ik graag een keer met rijden.

groet TWX
 
Welkom Twix, neem je dan wel wat lekkers voor ons mee? Hoef je geen motoren te poetsen :P

Overigens kun je vanuit Uithoorn alle kanten op voor een leuke korte tocht. Gewoon de blauwe lijntjes op de kaart volgen.
 
Welkom Twix, neem je dan wel wat lekkers voor ons mee? Hoef je geen motoren te poetsen :P

Overigens kun je vanuit Uithoorn alle kanten op voor een leuke korte tocht. Gewoon de blauwe lijntjes op de kaart volgen.


:^ eens :Y
lust in principe alles *O*

Edit:

en voor de mensen die het willen weten, mijn toets die vandaag was!
nou, wat zal ik er eens over zeggen. het was niet goed, maar of ik met zekerheid kan zeggen onvoldoende :/
dus nog ff in spanning afwachten! :W
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen van MFA,

Ik (thomas) woon sinds kort in Uithoorn. (voorheen woonde ik in het oosten van ons land)
Ik rij een aprilia rsv mille en heb me sisnds aangemeld op dit forum. Helaas ben ik nog totaal onbekend wat motorrijden betreft hier in de regio. Mocht het nog een keer mooi weer worden (of enigsinds acceptabel) zou ik graag een keer met rijden.

groet TWX


:W beetje jammer dat het (zo goed als) einde seizoen is.
maar hoi :W
 
Hallo mensen van MFA,

Ik (thomas) woon sinds kort in Uithoorn. (voorheen woonde ik in het oosten van ons land)
Ik rij een aprilia rsv mille en heb me sisnds aangemeld op dit forum. Helaas ben ik nog totaal onbekend wat motorrijden betreft hier in de regio. Mocht het nog een keer mooi weer worden (of enigsinds acceptabel) zou ik graag een keer met rijden.

groet TWX
Hey een buurt genoot, woon zelf ook in uithoorn, legmeer west om precies te zijn. Dus misschien een keer samen rijden naar een meeting...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan