Amsterdam - Geef mij maar MFA 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
nu niet jaloers gaan worden hé ;)
die jongen is gewoon onvermoeibaar als het om vrouwen en zijn fantasie gaat :')

als jullie gaan opstappen, doe ik wel even mee, kan ik wel gebruiken vandaag 8-)

why? maarrre/.ik wil wel, alleen ben bang dat we dan met zijn 2tjes zijn...pazuki reageert al niet meer :9

maybe dat rbf nog mee wil, maar die is pas om 17.30 klaar met werken
 
.


*Niks laat maar*


Wat wou u zeggen blondje?

nu niet jaloers gaan worden hé ;)
die jongen is gewoon onvermoeibaar als het om vrouwen en zijn fantasie gaat :')

als jullie gaan opstappen, doe ik wel even mee, kan ik wel gebruiken vandaag 8-)


Umm.. laten we het daar maar bij houden :P

why? maarrre/.ik wil wel, alleen ben bang dat we dan met zijn 2tjes zijn...pazuki reageert al niet meer :9

maybe dat rbf nog mee wil, maar die is pas om 17.30 klaar met werken


Jep.. en dan moet ik tussen 7 en half 8 weer op leidseplein zijn voor een etentje met me werk

Mijn ICT ervaring is beperkt tot het regelmatig herstarten van mijn laptop en 2 jaar moderator ervaring op MF.

Gaat Balkenende+ dan lukken, denk je?


Whahaha..

Ik ben ict'r!
Wat heb je in de aanbieding?
 
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=&daddr=Keizersgracht&geocode=FbQBHwMdMqZKAA&hl=nl&mra=ls&sll=52.363625,4.896212&sspn=0.015645,0.039482&ie=UTF8&ll=52.362943,4.893293&spn=0.015645,0.039482&z=15



Ok speciaal voor jouw:

Ga de snelweg op, houd rechts aan.
Dan links aanhouden en centrum eraf.

Rechtdoor over de rijnstraat en vanwoustraat.

Rechtdoor over de fredericksplein.

en dan rijden tot je links de keizersgracht in kan.

Recht door rijden tot de eerste hoofdstraat. dat is de vijzelstraat. dus ben je er al.

Klaaaaar!!!!

Alleen maar recht door en 1 keer links
 
ik krijg er echt de kriebels van..
dat je motor gestolen wordt is al erg genoeg, maar als je er al zoveel tijd, geld en energie in hebt gestoken en je uiteindelijk dus iets unieks hebt, is dat dubbel zo zuur!
dan komt daar ook nog eens bij dat de motor onderverzekerd was, idd dom, maar hoe klote moet je je dan nog voelen..?
de politie gaat liever de loslopende hond van z'n moeder bekeuren en omstanders zien het liever niet, daar sta je dan in je uppie..
daaaammmnnnaa...wat bizar van Bidle zeg ;(

krijg echt even koude rilling zeg :/ (komt oud zeer naar boven)

moet er echt niiiet aan denken.... '(
 
ik krijg er echt de kriebels van..
dat je motor gestolen wordt is al erg genoeg, maar als je er al zoveel tijd, geld en energie in hebt gestoken en je uiteindelijk dus iets unieks hebt, is dat dubbel zo zuur!
dan komt daar ook nog eens bij dat de motor onderverzekerd was, idd dom, maar hoe klote moet je je dan nog voelen..?
de politie gaat liever de loslopende hond van z'n moeder bekeuren en omstanders zien het liever niet, daar sta je dan in je uppie..


Sow dat is zeker zuur!

Weet nog toen mijn motor gestolen werd..
Ik was zooooo blij dat ik goed verzekerd was..
 
ik ga zo wel opstappen, maar trek m'n eigen plan wel, dan kunnen jullie romantisch samen richting zonsondergang rijden 8-)
 
hahaha Patricia dus!!

ja lachen om even te rijden, ga nu al!!

misschien volgende week avondje plannen, lijkt me leuk heleen!

ik woon in rivierenbuurt!
 
ik ga ook even opstappen, maar ga nu pas weg van me werk. Als het mee zit ben ik 18:15 bij me bike. Ik bel dan wel even rond om te kijken waar jullie uithangen. Wel oppakken dan he tijdens het rijden!! :]
 
Morgen ga ik met een paar collega's een rustig stukkie sturen.
Vanaf de Maxis richting Zwolle en dan richting Deventer en Apeldoorn, het meeste binnendoor.
Er schijnt ook nog een lange dijk in de route te zitten langs de IJssel, ik denk dat ik mij dan even moet verexcuseren :P


@ Pazuki, ook welkom hier :W
 
Helaas werd het hem voor mij niet vandaag moet nog werken :( Zijn er mensen die donderdag nog gaan rijden als je weersvoorspelling zo blijft...? Nu kan het nog!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan