Amsterdam - Geef mij maar MFA 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha..
Nee niet op gereden..

Mijn vorige motor was gestolen en ik was aan het rond kijken wat ik dan zou gaan kopen.

En toen was ik even bij de gebruikte motoren kijken.
en zag de daytona staan..
en toen moest ik meteen ff naar de andere kant lopen waar alle triumphs stonden..
vind leuke motoren.

Maar op dit moment ben ik te veel fan van supersport motoren om een triple te kopen.

Maar als je het aanbied wil ik wel een keer een rondje rijden op die van jouw :P

Die Daytona is idd erg mooi, maar dan vooral voor op het circuit. Het ding is iets te extreem om lekker mee op straat te rijden. OP het circuit vreet hij de rest van de 600cc supersports uiteindelijk wel op, maar voor op de weg is hij gewoon te extreem. Zeker ook de zithouding. Vandaar mijn keuze voor de Street R. Daarnaast is de funfactor van de Street Triple vele malen hoger dan van de Daytona. En als ik nou ook nog een beetje kon rijden, dan had ik er wat meer uit kunnen halen dan dat ik nu doe.
 
Laatst bewerkt:
Die Daytona is idd erg mooi, maar dan vooral voor op het circuit. Het ding is iets te extreem om lekker mee op straat te rijden. OP het circuit vreet hij de rest van de 600cc supersports uiteindelijk wel op, maar voor op de weg is hij gewoon te extreem. Zeker ook de zithouding. Vandaar mijn keuze voor de Street R. Daarnaast is de funfactor van de Street Triple vele malen hoger dan van de Daytona. En als ik nou ook nog een beetje kon rijden, dan had ik er wat meer uit kunnen halen dan dat ik nu doe.


Hoelang heb je je rijbewijs dan?

Ummm.. nee sorry..
daytona is leuk... maarrrr.... ik stem een ander merk ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoef niet mer te eten zeg maar hoelaat en waar

ik moet nu nog eten, dus dat ga ik maar eens klaarmaken dan :)

en dan moet ik ook nog me voorband oppompen B|

dus als we nou bij foodstrip afspreken heb ik nog ff de mogelijkheid om die dingen te doen.

tijd...tsja... ff bedenken nog O-)
 
gooi maar ff op youtube, kunnen wij ook ff meegenieten :)

ik lees net dat met die tracktraining niet eens ingehaald mag worden,
da's ook saai zeg..
ik dacht voor die 75 euro dat je iig de laatste sessie los mag of zo,
maar als dat er niet eens in zit.. -O-

de laatste mag je los

edit lees net dat het lelystad is, dacht dat het cpz was.
 
Laatst bewerkt:
Helaan en Alex,

Was gezellig, wel donker met die 8-) op

ps,

Heleen die jas stond mooi, maar die cameltoe :X
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
@rbf
Volgens mij zag ik je rijden vanavond rond 18.00 uur op de Raadhuisstraat richting Rozengracht.

Als jij het was: Gespot :W

Als je het niet was heb ik nog steeds geen MFA'er gespot onderweg :)
 
SorrY voor het wachten ik
liep vloekend en tierend door mijn garage mijn accudruppelaar heeft het begeven Morgen maar even nieuwe halen... Volgende keer ben ik er!(op tijd)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan