Amsterdam - MFA deel 31: oude vrouwtjes op zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yoshi's, bedoel je.
ja, die motor is ook lekker gepimpt op de markt gezet,
zal wel even wennen zijn voor je, qua vermogen en stuureigenschappen.

hoe'st lichamelijk met je?


ik kan sinds gisteren heel voorzichtig lopen. Korte afstanden met kleine stapjes, je kent het wel. Uiteindelijk was de kneuzing vervelender dan dat ik dat had verwacht.

Het heeft ondertussen WEL langer dan een week geduurd -O-

Achhh Yoshi Akra maakt niet uit. Allemaal chinese troep, één pot nat ! :P
 
Laatst bewerkt:
ik kan sinds gisteren heel voorzichtig lopen. Korte afstanden met kleine stapjes, je kent het wel. Uiteindelijk was de kneuzing vervelender dan dat ik dat had verwacht.

Het heeft ondertussen WEL langer dan een week geduurd -O-

Achhh Yoshi Akra maakt niet uit. Allemaal chinese troep, één pot nat ! :P
Je hebt zojuist een aantal vijanden gemaakt he. _O-

Yoshi's hebben ook een gruwelijke sound.

Net mijn db killer gesloopt lekker geluidje nog ietsjes harder dan met maar scheelt niet veel.

Even nog een vraagje tussendoor word er ook wel eens een MFA klus dag georganiseerd wil het leren om zelf te doen die kleine en grote beurt (op kleppen stellen na dan).
 
Laatst bewerkt:
Niemand houdt je tegen om zoiets te organiseren. Zorg voor ruimte, gereedschap, handige handjes en eten en drinken en je bent er :)
 
"Probleem" is dat de meeste van onze fietsen zo maniakaal onderhouden worden dat we voorbeeld motoren te kort komen :+
 
Onzin :N

De TLR moet bij 42k voor een grote beurt en kleppen controleren..

Ga ik echt niet doen :N

Omdat ie die beurt net gehad heeft bij 40k.. 4k km na de vorige beurt xD
 
Hoeveel ruimte? Kan op zich wel een zondag iets van 50 m² bruikbare ruimte bieden.

Nog 2 te gaan dan ;)


Heb een aardige berg gereedschap en 1 kleine paddock
1 gewone rode grote paddock achter
en 1 voor paddock.

Verder ben ik technisch aangelegd dus voor de beurten is dat ook geregeld.
heb alleen een lift nodig aangezien ik de aankomende 4 maanden tot 1 jaar koos rijbewijsloos ben.
 
Heb een aardige berg gereedschap en 1 kleine paddock
1 gewone rode grote paddock achter
en 1 voor paddock.

Verder ben ik technisch aangelegd dus voor de beurten is dat ook geregeld.
heb alleen een lift nodig aangezien ik de aankomende 4 maanden tot 1 jaar koos rijbewijsloos ben.


hoe kan je nou koos rijbewijsloos zijn voor minstens vier maanden? normaal krijg je hem de eerste keer na 10 dagen terug toch?
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp het ook niet.. is toch niet normaal als het echt zo is?

Omdat hun "geen tijd" zouden hebben om de zaak te behandelen ben jij de sigaar... zou ff lekker worden...
 
Klusdag ben ik ook wel voor in, zeker omdat ik wel wat hulp kan gebruiken met bijvoorbeeld mijn achterrem op dit moment. Ik begrijp dat Tommy daar handig mee is, dus die is alvast uitgenodigd :)
 
@Bakir, leuke fiets die GSR, kun je zeker leuke bochtjes mee sturen. Maar straks niet meer over putdeksels aub :o Hoop voor je dat je snel weer op de been en op de fiets bent.
 
kan het alleen maar slikken jongens.

Zoveelste containerschip wat door de overheid droog in me rectum word geparkeerd.
Kan het nu terugvragen maar dan moet ik het straks inleveren en zie me vriendin met die gladheid niet rijden straks.
Dan zit ik liever zelf achter het stuur want ik maak me nooit druk in de gladheid.
 
kan het alleen maar slikken jongens.

Zoveelste containerschip wat door de overheid droog in me rectum word geparkeerd.
Kan het nu terugvragen maar dan moet ik het straks inleveren en zie me vriendin met die gladheid niet rijden straks.
Dan zit ik liever zelf achter het stuur want ik maak me nooit druk in de gladheid.
Enne, binnenkort een update van je motorstek profiel dus, want er staat nu nog geen boete ;)
 
heel misschien kom ik dan ook als ik dan kan.

heb iemand nodig die me motor recht houd wanneer ik er olie bij gooi :+
 
heel misschien kom ik dan ook als ik dan kan.

heb iemand nodig die me motor recht houd wanneer ik er olie bij gooi :+
Da´s ook een goeie, oliewissel en oliefilter komen er ook aan, nog 1200. Op zich allemaal wel dingen die je zelf zou kunnen, alleen heb je even iemand nodig die wat meer details weet dan jij en dan moet het wel goed komen. Wrom zou je daar een hoop euri´s bij de garage aan uitgeven. Lijkt me ook nog eens gezellig. Enne McGyver aka Paultje aka de Sloper mag imho ook niet ontbreken op zo´n dag :+
 
Uit het Ben Spies topic, verklaart een hoop over de afgelopen race:
Dus....


Mistake on Grid Costs Spies in Estoril
Tool left on bike hurts Spies in race.


ESTORIL, PORTUGAL, MAY 1 - From the first shots of Ben Spies on the MotoGP telecast viewers were confused. They weren't alone.

When the race began, Spies found a stray tool sticking out of his gas tank. The location of the tool, used to temporarily block the fuel overflow pipe near the front brake lever, made it impossible for Spies to brake properly, which caused him to alter his riding, and ultimately crash.

When Spies was first asked about his problems, in a post-race debrief in Yamaha's hospitality area, he said a press release would explain what had happened. But after Spies tried to explain the situation, without being specific, a Yamaha spokesman cleared up the issue, allowing Spies to speak more openly.

"The big problem was in the first lap and a half, the piece that was left on the bike was getting caught in between my hand and the brake and the bar," he said, explaining why he was reaching for the right grip with his left hand. "And I actually did almost hit Casey (Stoner). And once I realized we had a problem I was trying to get it off the bike as safely as I could without endangering anybody else or me. And those were a couple of the reasons I was running wide. I didn't feel comfortable in the braking zone to brake with anybody and to be behind anybody and once I did get the piece off the bike I thought everything was going to be OK and we could continue to race. But then I noticed there was a tube that had come loose, obviously in the front right region and I didn't know if it was...it could've been something that was nothing, it could've been something coming from the brake. And I was trying to understand what it was and race. It spelled for a disaster of a race."

The mistake was simple human error, which Spies was willing to forgive, though he admitted that he was upset after the race.

"It was just a mistake and it happens and, like I said, I was upset about it, but I'm sure there was more people that are upset more than I am," he said. "But it was a little bit of a safety issue, I thought, and that's why I was riding the way I was riding. It just was, it was unfortunate. Because, like I said, the team had made the bike a lot better this weekend. I was definitely confident in the race and I think we could've put together a really good race and that's where I am happy with the team. We did make big strides with the bike and made it a lot better and I believe we had a top five bike and it was just a mistake before the race. It almost cost us once. I just tried to kind of determine what was going on with the bike, but I couldn't, so I was not able to ride the way I wanted to ride and that's it."

Spies said he was too nervous to get into braking wars with other riders, "so where I was having to push the bike to make up for it was more going into the corner after we were on the brakes and I was just riding the front tire too hard. And when I did, I did hit a bump and crashed."

The crash, on the 13th of 28 laps, came in the last of the three right-handers that start a lap of the Estoril Circuit.

"The problem we had with the bike is not the reason I crashed, the reason I crashed is I was having to ride the bike different than I wanted to because I didn't feel 100% confident in braking and there were a couple of times that I did run off the track that wasn't really, didn't really need to run off the track, but we were having some problems and I didn't want to get in anybody's way," he said. "And I didn't feel comfortable being in the mix of things. I didn't know what was going to happen. Again, safety for me and other riders, I didn't want to be in anybody's mess. I didn't want to cause a race to get ended. I had to kind of ride a little bit safe and, yeah, there were three times I ran off the track that I really shouldn't have. But I was thinking more of other riders than myself.

"Again, it's one of those things, I've made dumb mistakes in the past, there was a mistake made today, but it's not going to happen again and we'll rally back together and get out of this weekend and I'll start Le Mans with a brand new championship."
 
Klein onderhoud kan iedereen uitvoeren als ze het 1 keer gezien hebben zelfde als remmen ontluchten/ remvloeistof verversen.

Voor wie intresse heeft of als het moet gebeuren Koelvloeistof verversen en dan hebben we nog electra problemen.

Enige wat ik nog niet kan is kleppen met klepstelplaatsjes of carbjes synchroniseren.
De enige 2 dingen die ik nog nooit gedaan of gezien heb maar ook dat moet goed komen.

@ RBF als er bij moet laat even weten dan help ik je morgen wel ff als je dat wil.

Oh jah je heb 2 gaten in je hoes :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan