Amsterdam - MFA deel 31: oude vrouwtjes op zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Roxio (en @Nelizz e.a. O-) ) wanneer je meer dan twee maal de toegestane snelheid rijdt, is invordering van het voertuig toch normaal?!
Waren de agenten in kwestie misschien niet geheel zeker van hun zaak?

Vind de manier van meten nog steeds dubieus, ondanks de toegepaste correctie
Iets om mee te nemen in je verweer eventueel, Roxio...

Denk dat ze het rijbewijs meenemen wel voldoende als straf vonden. Het waren tenslotte zelf ook motorrijders ;)
 
Denk dat ze het rijbewijs meenemen wel voldoende als straf vonden. Het waren tenslotte zelf ook motorrijders ;)


Vandaag gebeld en het ligt in Utrecht nog zonder beslissing morgen maar weer bellen.

Toch wel een verschil tussen een agent motorrijder en een echte motorrijder vind ik dan.
 
de volgende keer ook maar motor pak aan op de fiets. trapper brak af toen ik op mijn pedalen stond dus toen lag ik op de grond. Knie dik en geschaafd schouder borst hand en pols geschaafd fijn weer. :S

Heleen der motor niet al te erg beschadigt?


Oeh balen.

Ja of protectors aan :P
 
Vandaag gebeld en het ligt in Utrecht nog zonder beslissing morgen maar weer bellen.

Toch wel een verschil tussen een agent motorrijder en een echte motorrijder vind ik dan.

Is idd jammer dat ze gelijk zo rigoureus te werk gaan, al was ik er natuurlijk niet bij
 
Ben allang blij dat het iig in Utrecht ligt.
Het rijbewijs is dus terecht op de plek waar de beslissing genomen moet worden.

Het ligt dus niet nog in Amsterdam rond te zwerven en het is ook niet kwijt.

Klinkt heel stom maar die dingen gebeuren mij ook iets te vaak namelijk
 
Ben allang blij dat het iig in Utrecht ligt.
Het rijbewijs is dus terecht op de plek waar de beslissing genomen moet worden.

Het ligt dus niet nog in Amsterdam rond te zwerven en het is ook niet kwijt.

Klinkt heel stom maar die dingen gebeuren mij ook iets te vaak namelijk
Heb je je rijbewijs dan al zo vaak moeten inleveren?
 
Ik meld me hier maar ook eventjes, in beginsel om gewoon even te volgen wat jullie doen, en als er een keer een ritje is aan te haken. Om mij even voor te stellen (heb nog geen foto, komt nog), ben Rene, 21 jaar en heb sinds een week mijn rijbewijs. Voordat ik mijn rijbewijs had heb ik al een motor gekocht, een fazer 600 uit 2003. Zal er inmiddels iets van 1000 km op hebben zitten zo.

Het is wel handig dat jullie ook een verzamelpunt hebben bij de foodstrip, is naast mijn werk namelijk dus daar kom ik meerdere keren per week al langs. Kom zelf uit Monnickendam wat een 20 minuutjes rijden is vanaf de foodstrip. Dus, wie weet tot snel.
 
Welkom Rene :W

Zie je gauw bij een van de vele ritten ;)

Wel foto's posten hé?

Heb je ooit gehoord van de MFA beginnerstestrit? :+
















:P
 
Ik meld mij ook maar even...

Ik ben Pattex 26 winters jong, en rij op een FZ-1 :D. Ik vind motorrijden leuk, het liefst heeeeeel hart hard.

















Alles goed met iedereen hier? Ik ga snel weer eens aanhaken bij een ritje :]
 
:$
Ik meld mij ook maar even...

Ik ben Pattex 26 winters jong, en rij op een FZ-1 :D. Ik vind motorrijden leuk, het liefst heeeeeel hart hard.

















Alles goed met iedereen hier? Ik ga snel weer eens aanhaken bij een ritje :]

Hard rijden zijn slechte ervaringen mee de laatste tijd B|

Ik meld me hier maar ook eventjes, in beginsel om gewoon even te volgen wat jullie doen, en als er een keer een ritje is aan te haken. Om mij even voor te stellen (heb nog geen foto, komt nog), ben Rene, 21 jaar en heb sinds een week mijn rijbewijs. Voordat ik mijn rijbewijs had heb ik al een motor gekocht, een fazer 600 uit 2003. Zal er inmiddels iets van 1000 km op hebben zitten zo.

Het is wel handig dat jullie ook een verzamelpunt hebben bij de foodstrip, is naast mijn werk namelijk dus daar kom ik meerdere keren per week al langs. Kom zelf uit Monnickendam wat een 20 minuutjes rijden is vanaf de foodstrip. Dus, wie weet tot snel.

Hoi Rene, ik werk ook vlakbij de foodstrip, in/op dat ziekenhuisje, tot gauw :W
 
Slechte ervaringen hoe kan dat nou weer?


Hij doelt daarmee de ritten met MFA denk ik. Deze zijn meestal op een hoog tempo en daardoor soms 'ongelukkig' zeg maar..
De laatste jaren schijnen vele 'vrijwillige dijk-excursies' geweest te zijn. Zelf nog niet meegemaakt gelukkig :X , ik heb het ook van horen zeggen :P

Of MFA er wat van heeft geleerd?? Nee hoor, MFA gast nog steeds lekker door :Y
 
Hij doelt daarmee de ritten met MFA denk ik. Deze zijn meestal op een hoog tempo en daardoor soms 'ongelukkig' zeg maar..
De laatste jaren schijnen vele 'vrijwillige dijk-excursies' geweest te zijn. Zelf nog niet meegemaakt gelukkig :X , ik heb het ook van horen zeggen :P

Of MFA er wat van heeft geleerd?? Nee hoor, MFA gast nog steeds lekker door :Y
Ik denk dat Pattex wel weet waar het over gaat, hij komt hier al een tijdje :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan