Amsterdam - MFA deel 34: @ home

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan hem uitleggen maar weet niet of goed idee moet de urge tegenhouden gaat niet help twisted brains

Nou oke hier gaat ie dan.

Steff over de gixxer of Harley of z1000 in de garagebox en jij erachter met je leren broek op je enkels _O-

Sorry steff sorry gixxer sorry harley sorry Z1000 sorry steff's pa

Soporry andere levedige fantasie forumleden.

In feite is het williams ze schuld

ROX even serieus: B| gelukkig zegt het meer over jou dan over ons.... *O*

DOUBLE FACEPALM
 
Laatst bewerkt:
Kan hem uitleggen maar weet niet of goed idee moet de urge tegenhouden gaat niet help twisted brains

Nou oke hier gaat ie dan.

Steff over de gixxer of Harley of z1000 in de garagebox en jij erachter met je leren broek op je enkels _O-

Sorry steff sorry gixxer sorry harley sorry Z1000 sorry steff's pa

Soporry andere levedige fantasie forumleden.

In feite is het williams ze schuld

Gast... Moet dit? -O-


Tot aan garagebox begreep ik het overigens nog *O*
Daarom ga ik slechts voor de enkele facepalm.
 
Laatst bewerkt:
ROX even serieus: B| gelukkig zegt het meer over jou dan over ons.... *O*

DOUBLE_FACEPALM_by_Trey_Vore.jpg
 
Driven those roads a couple of years ago but haven't been there for a while so i'm not aware of any cam's or speedtraps on the route.

Coming along tonight?

@ Michel ja word na 22.00 moet tanken voorband oppompen en strepsils halen voor rugzakje

afair there is a cam in Waverveen...

For tonite I got some beer plans already. I deserve it after fighting with tomcats all day @work :P
 
Ik kan donderdag niet, ik moet echt ff een sportbroek halen + inschrijven @ sportschool, want anders kom ik er nooit aan toe dat been eens te laten werken ;P
 
@ Devil Tartaros, het is daar super mooi. K zet morgen wat foto's neer. Ben der nu te lui voor ;) .

@ Bakir87, wat minder dat je je motorvakantie moest afzeggen. Ben blij dat die van ons door ging.
 
Maar wie gaan er nu rijden vanavond?

Michel Skaffz en ik?

Dan laat ik het neen avond rusten en doen we de rit als het drukker is
 
Ik wil ook wel weer mee. Kom ik vanaf mijn werk, maar denk dat dat te laat is voor jullie? Moet ook eerst ff tanken dan en dan kunnen we gaan wat mij betreft? Stuur me ff een berichtje Roxio als jullie nog gaan over het hoe of wat. Ik heb zo geen tijd meer om de pc te checken ;)
 
Denk dat Skaffz en Tommy misschien nog gaan mijn rugzak ligt ziek thuis dus ik ga even een avond overslaan.

Je mag de route altijd zelf rijden :) Ze komen zo terug bij me werk dan weet ik meer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan