Amsterdam - MFA deel 34: @ home

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was lachen hoor gisteren!
Was topweer om te rijden ook.
Stef, volgende keer extra lenzen of een bril mee!
En Juul... Ja in het donker lekker kalm aan _O-
 
Ah, vandaar dat eenoog _O-

Mooi dat het allemaal goed is afgelopen, zou wel een heel lullige oorzaak zijn om een ongeluk te krijgen.

Enne fijn dat Skafzz' opmerkingen nog wat verduidelijkt worden, snap er meestal niets van :+
 
Ah, vandaar dat eenoog _O-

Mooi dat het allemaal goed is afgelopen, zou wel een heel lullige oorzaak zijn om een ongeluk te krijgen.

Enne fijn dat Skafzz' opmerkingen nog wat verduidelijkt worden, snap er meestal niets van :+

Ik schrok alleen een beetje, in het donker over zo'n dijkje, in een bocht. Gelukkig lag er nog een baan naast, daar heb ik goed gebruik van gemaakt _O-
 
I mentioned yesterday online store for chain kits: http://bikespeeduk.com/epages/steer2916.sf/secz4D_UTRCABc/?ObjectPath=/Shops/steer2916/Categories/Chain__Sprocket_Kits/DID_VM_Gold_Kits__Suzuki

Note that they recently renamed DID VM to "VX gold", but dont confused it with "VX" cuz they are entry level chains with crappy sealing. It cost me 122 euri incl delivery.
 
moet heel ff spammen hoor _O- want ik sta strak van de energie lol!

Bod van mn vriend en mij op ons huis is geaccepteerd!! *O*

~[edit]

je moet ff door de oude vrouwtjes pix kijken ^_^
25 meter aan tuin.. garage waar genoeg motoren en een auto in passen O-)
rustige buurt
genoeg mogelijkheden om uit te bouwen, maar dat doe we voorlopig nog niet

*O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
nog wel :X

maar ook de stad uit dus...

toch gefeliciteerd 8-)

je link doet het overigens niet en ik ga je adres hier niet neerzetten
hahaha ja als wij er wonen niet meer _O-

Ik ben niet echt een city girl, meer een sub-urb meisje maar goed, vriendlief wil veel ruimte.... dus nu ben ik een dorpsdoos :+

Thank you *O*

*zit opeens na te denken* ahh well dan maar picca's

542_groot.jpg

544_groot.jpg

545_groot.jpg

546_groot.jpg

547_groot.jpg

548_groot.jpg

549_groot.jpg

550_groot.jpg

551_groot.jpg

552_groot.jpg

560_groot.jpg

561_groot.jpg

562_groot.jpg

564_groot.jpg
 
Leuk huisje! Ik heb samen met mijn vriendin ook pas een huis gekocht. Even wachten op de bank of die akkoord gaat met de hypotheek. Fingers-crossed!

Btw zaterdag ga ik een stuk rijden (eerder kloten) met een vriend van me, hij helaas in koekblik maar wel de Bullet HD testen. Nog wat verzoekjes voor op film?:P
 
Hallo allemaal :W


Wil even mededelen dat er een hele grote controle staat op het Haarlemmermeer station

Belasting, alcohol, douane enz enz


Dus kijk uit daar ;)



:W
 
hahaha ja als wij er wonen niet meer _O-

Ik ben niet echt een city girl, meer een sub-urb meisje maar goed, vriendlief wil veel ruimte.... dus nu ben ik een dorpsdoos :+

Thank you *O*

*zit opeens na te denken* ahh well dan maar picca's


En waar staat dit huis?
Amsterdam of er buiten?

Genoeg ruimte igg, en de inrichting heb je mooi gedaan, is echt helemaal jij El.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan