Amsterdam - MFA deel 34: @ home

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yoo man,

Jaa ik had je een x gesproken op de motor richting dam. Ik kwam van me werk en wilde ff rijden, maar het regende. Het was zomer.. :P. Owja ik ben geen negert. Ik ben donker-wit :P . Ik ben een hindoestaan ;) .

En je motor? Nog een beetje te redden?
Wees maar blij dat je nog kan lopen anders was je een hindoeSTOND... :P
 
@ All,

Sorry weer een erg late reactie. Thanx voor alle reacties op de foto's. Het was er ook echt super mooi!!

@Lady_Yce, GEFELI met jullie huis!! Wat ontzettend super!! Hoor wel wanneer de Housewarming is. K beloof dat k er zal zijn :$ .
 
Goeienavond MFA'ers, vanmiddag even staan kletsen met BioBak en hij zei meld je ook eens bij MFA...
Dus bij deze. Ik ben Roel, bijna 21 (al een heeeeele tijd O-) ) en in het dagelijks/nachtelijk leven rijdt ik betaald rond in een van die vele grote wit/blauwe bussen die je tegen woekerprijzen naar een heel eind van je bestemming brengen :$ . Na het werk schud ik graag zo snel mogelijk m'n uniform van me af om even lekker te gaan spelen met m'n motor. *O* Als jullie weer ritje gaan maken houd ik me dan ook warm aanbevolen. Wellicht tot de volgende meet/rit..... :W [afbeelding]


Ook erg laat, maar Welkom!!
Tot meet!! :W
 
Sorry dat ik de laatste week niet echt rijd met MFA, maar tis op 't moment echt tering druk op 't werk, en er gebeuren nogal veel dingen waardoor mijn energie niveau wat beneden peil is...

Het goede nieuws: ik geniet echt enorm van het herfst weer op mijn fiets! Hij ziet er lekker smerig uit, en mensen die niet opletten uit-toeteren was nooit leuker _O-

Misschien binnenkort eens een MFA natte poten tocht doen ofzo?
 
Sorry dat ik de laatste week niet echt rijd met MFA, maar tis op 't moment echt tering druk op 't werk, en er gebeuren nogal veel dingen waardoor mijn energie niveau wat beneden peil is...

Het goede nieuws: ik geniet echt enorm van het herfst weer op mijn fiets! Hij ziet er lekker smerig uit, en mensen die niet opletten uit-toeteren was nooit leuker _O-

Misschien binnenkort eens een MFA natte poten tocht doen ofzo?
Is goed stijn, als je morgen om 7:30 @ damrak staat gaan we lekker naar mn werk toeren. :+
 
@ All,

Sorry weer een erg late reactie. Thanx voor alle reacties op de foto's. Het was er ook echt super mooi!!

@Lady_Yce, GEFELI met jullie huis!! Wat ontzettend super!! Hoor wel wanneer de Housewarming is. K beloof dat k er zal zijn :$ .
Thnx meissie *O*

Komt goed! I will let you know ^_^
 
Goeiemoggel,

kan iemand mij uitleggen hoe ik een koppelingskabeltje simpel kan vervangen? gaat om een r6.
Op internet gezocht maar heb niet echt iets gevonden waar ik wijzer van word!

alvast dank!
 
ik begrijp het nog steeds niet.. hoe bedoel je aan beide kanten loshalen? wat moet ik loshalen precies?

edit, aaah de kabel neem ik aan..
moeten de kappen er ook af??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan