Amsterdam - MFA deel 34: @ home

Status
Niet open voor verdere reacties.
lig nog steeds plat met buikgriep. Thats a no go :X

ik ga wel xtreme spotten vanaaf *O*
hij komt ff zn motortje oppikken met zn mooie dame!
 
Volg al een tijdje het MFA topic dus bij deze zal ik me even voorstellen voordat ik mee ga posten *O* .

Ik ben Kevin 20 jaar oud , rijd sinds kort motor en heb een witte Suzuki gsx 600 F.

Het begon allemaal op de crossmotor op me 9de op een 85cc yamaha }) , prachtige tijden en sinds toen overtuigd dat ik me motor rijbewijs moest halen laten en heb sinds 20 Juli me A-tje gehaald (25kw) . Ken maar weinig mensen met een A-tje en om altijd maar alleen erop uit te gaan gaat ook op den duur vervelen dus dacht ik laat ik hier eens een post doen en mee voor stellen. Aangezien jullie aardig wat organiseren en samen komen en ik dat wel gezellig vind. Wat is er nou leuker dan met mensen uit Mokum gezamelijk te rijden :] . Overige hobby's buiten motor rijden , AJAX (sta regelmatig in het stadion zelf) , uitgaan.

Denk dat ik mezelf nu wel aardig heb voorgesteld :p

Dus bij deze de vraag, Can i join the club :] MFA
 
Laatst bewerkt:
Haha moet het toch ergens op leren en met mijn geld ( na een vakantie chersonisoss van 15 dagen) kon ik toen deze motor voor een leuk prijsie kopen :9
 
Volg al een tijdje het MFA topic dus bij deze zal ik me even voorstellen voordat ik mee ga posten *O* .

Ik ben Kevin 20 jaar oud , rijd sinds kort motor en heb een witte Suzuki gsx 600 F.

Het begon allemaal op de crossmotor op me 9de op een 85cc yamaha }) , prachtige tijden en sinds toen overtuigd dat ik me motor rijbewijs moest halen laten en heb sinds 20 Juli me A-tje gehaald (25kw) . Ken maar weinig mensen met een A-tje en om altijd maar alleen erop uit te gaan gaat ook op den duur vervelen dus dacht ik laat ik hier eens een post doen en mee voor stellen. Aangezien jullie aardig wat organiseren en samen komen en ik dat wel gezellig vind. Wat is er nou leuker dan met mensen uit Mokum gezamelijk te rijden :] . Overige hobby's buiten motor rijden , AJAX (sta regelmatig in het stadion zelf) , uitgaan.

Denk dat ik mezelf nu wel aardig heb voorgesteld :p

Dus bij deze de vraag, Can i join the club :] MFA

Welkom!! :W

tuurlijk welkom
just lose the cbr600Female

Het is altijd nog een GSX-F _O-
 
Mischien dat ik wel even komen kijken zometeen , zit namelijk nog met een kleine afspraak !

Skaffz , William , Bron bedankt!
 
Ben ik wel benieuwd mischien dat ik je wel is heb gezien ik was er afgelopen vrijdag en zaterdag haha net misgelopen , ik kom zo ook wel ff kijken bij het karten ;)
 
Laatst bewerkt:
Volg al een tijdje het MFA topic dus bij deze zal ik me even voorstellen voordat ik mee ga posten *O* .

Ik ben Kevin 20 jaar oud , rijd sinds kort motor en heb een witte Suzuki gsx 600 F.

Het begon allemaal op de crossmotor op me 9de op een 85cc yamaha }) , prachtige tijden en sinds toen overtuigd dat ik me motor rijbewijs moest halen laten en heb sinds 20 Juli me A-tje gehaald (25kw) . Ken maar weinig mensen met een A-tje en om altijd maar alleen erop uit te gaan gaat ook op den duur vervelen dus dacht ik laat ik hier eens een post doen en mee voor stellen. Aangezien jullie aardig wat organiseren en samen komen en ik dat wel gezellig vind. Wat is er nou leuker dan met mensen uit Mokum gezamelijk te rijden :] . Overige hobby's buiten motor rijden , AJAX (sta regelmatig in het stadion zelf) , uitgaan.

Denk dat ik mezelf nu wel aardig heb voorgesteld :p

Dus bij deze de vraag, Can i join the club :] MFA

Welkom :) ..volgens mij had ik jou een keer gespot op zandvoort toen...2 weken geleden ofzo toch?!?
 
Mooi man alles op ze kop we gaan los!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo nog ff de oude gezamelijke rekening plunderen en de hond uitlaten dan in koekblik springen en met een asorit naar Bleekemolen
 
Haha , hoe herken ik jullie dan ik kom namelijk op me motor ( witte gsx600f ) dus mischien herkennen jullie mij eerder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan