Amsterdam - MFA deel 34: @ home

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn F800GS doet ook (teller) 200 zonder toerenbegrenser, en die heeft een kleiner voortandwiel?
mijn vorige (800R) heb ik nog nooit op top in de begrenser gekregen en ging ook nooit zo makkelijk naar de 200.
Ik keek nog of ik misschien in zijn 5 reed, maar dat was niet zo...

Het is natuurlijk hard zat :)
 
too personal!

Morgen Shithole meet @ 20.00 Starbucks who's in.

Ik rij er wel solo heen wil even niemand achter me aan hebben sorry guys

Moet dit even doen
 
Ben er al overal it's been sorted :) :Y

Mensen ik ga een smartfoon bestellen met een weekje vertraging maar is onderdeweg :):):):)

Te blij

Nice, wat voor één?

En is er iemand die zo vriendelijk zo willen zijn om eens naar m'n motor te kiek'n? Zit een ratel in die zeer irritant is en ik niet weet wat het is '(
 
oh oh kom je dan wel? :9 _O-

misschien met mn bday :X moet ff kijken want t is mega druk :X

Tuurlijk kom k dan wel. :P

Lijkt me super gezellig. K denk alleen dat wij ff moeten overleggen, want k wil ook mijn Bday vieren en k ben 4 dagen eerder dan jou jarig. Straks komt er niemand bij mij, want dan zit iedereen bij jou ;) :P :N :9 .
 
Misschien dat ik eroverheen gelezen heb maar hoe was de uitslag van je examen een maand geleden als ik me niet vergis. :$

Jeetje dat je dat nog heb onthouden :} . K heb dat al van mijn hardeschijf gewist _O- . Je heb er overheen gelezen, maar dat geeft niet.
K heb het niet gehaald. Ben nu aan het kijken naar een opleiding van 1 jaar. SPW 4. Als k die dan heb gedaan kan k meteen beginnen aan de opleiding HBO Pedagogiek en hoef k geen toelatingstoetsen meer te doen. Misschien ook wel beter om daarmee te beginnen en zo weer aan school te wennen. Ben al 7 jaar niet meer op een school geweest hahahaha.
 
Eindelijk na 4 maanden bijna gaan ze na die waterschade een keer wat aan het huis opknappen.
Hoop dat voor volgende week ook het zeil en tapijt weer in huis ligt, begin het goed zat te worden al die excusses om niet te komen en het afschuiven van de schuld. :r

Hierna alleen nog wachten op het verzekeringsgeld maar daar zijn ze ook al zolang mee bezig en proberen er alleen maar onderuit te komen.
Daar moet waarschijnlijk een advocaat voor worden ingeschakeld. :(

Wat klote zeg dat het nog steeds niet voor elkaar is. -O-
 
Tuurlijk kom k dan wel. :P

Lijkt me super gezellig. K denk alleen dat wij ff moeten overleggen, want k wil ook mijn Bday vieren en k ben 4 dagen eerder dan jou jarig. Straks komt er niemand bij mij, want dan zit iedereen bij jou ;) :P :N :9 .
whahaha anders moeten we het samen doen _O- _O-

if you dont mind getting some MFH'ers en nutteloosjes :P
 
Jeetje dat je dat nog heb onthouden :} . K heb dat al van mijn hardeschijf gewist _O- . Je heb er overheen gelezen, maar dat geeft niet.
K heb het niet gehaald. Ben nu aan het kijken naar een opleiding van 1 jaar. SPW 4. Als k die dan heb gedaan kan k meteen beginnen aan de opleiding HBO Pedagogiek en hoef k geen toelatingstoetsen meer te doen. Misschien ook wel beter om daarmee te beginnen en zo weer aan school te wennen. Ben al 7 jaar niet meer op een school geweest hahahaha.
Als ik ineens 3 pagina's terug moet lezen sla ik het weleens over. :+
Iig klote dat je het niet gehaald heb zoveel moeite gedaan en het net niet redden is klote.
Ben zelf ook een behoorlijke tijd niet meer op school geweest en mis het nou ook niet echt. :P

Succes met wat je doen gaat.
 
Nice, wat voor één?

En is er iemand die zo vriendelijk zo willen zijn om eens naar m'n motor te kiek'n? Zit een ratel in die zeer irritant is en ik niet weet wat het is '(
Vanavond 20.00 @ schiphol plaza of 22.00 @ methaan weg 1

Galaxy s + thingy ofzo


900 smsjes waren er iets teveel afgelopen 3 weken
 
whahaha anders moeten we het samen doen _O- _O-

if you dont mind getting some MFH'ers en nutteloosjes :P

Das wel een goed idee *O* *O* . Hoe meer zielen hoe meer lol en gezelligheid.
Wil jij het wel dan?! En willen die MFH'ers en nutteloosjes ook wel voor mij komen dan?! O-)
 
Als ik ineens 3 pagina's terug moet lezen sla ik het weleens over. :+
Iig klote dat je het niet gehaald heb zoveel moeite gedaan en het net niet redden is klote.
Ben zelf ook een behoorlijke tijd niet meer op school geweest en mis het nou ook niet echt. :P

Succes met wat je doen gaat.

Snap helemaal wat je bedoel, maar lief dat je het toch nog ff vroeg.
Vond het zeker klote, maar ga nu gewoon kijken hoe k het anders kan doen.
K mis school eigenlijk ook niet, maar wil gaan voorkomen dat k stil ga staan en mijn werk niet meer leuk ga vinden dus k moet eigenlijk wel. Wil gewoon verder gaan komen.

Thanx!! *O* :j
 
Das wel een goed idee *O* *O* . Hoe meer zielen hoe meer lol en gezelligheid.
Wil jij het wel dan?! En willen die MFH'ers en nutteloosjes ook wel voor mij komen dan?! O-)
tuurlijk :Y gezellig toch!! moeten alleen wel ff kijken wanneer dan :X :X :X -drukke agenda is een hel-


als we gewoon netjes in de uitnodiging zetten dat je niet verplicht bent om wat mee te nemen voor de een of de ander als je die persoon niet kent lijkt het me prima _O- zal met jouw vrienden ook wel zo zijn _O- _O-

Ik hoor alleen feestjes!

Niet op zaterdag _O-
ik denk voor mij helaas wel op zaterdag, want ik heb geen tijd om vrijdags iets voor te bereiden na mn werk :X
 
tuurlijk :Y gezellig toch!! moeten alleen wel ff kijken wanneer dan :X :X :X -drukke agenda is een hel-


als we gewoon netjes in de uitnodiging zetten dat je niet verplicht bent om wat mee te nemen voor de een of de ander als je die persoon niet kent lijkt het me prima _O- zal met jouw vrienden ook wel zo zijn _O- _O-ik denk voor mij helaas wel op zaterdag, want ik heb geen tijd om vrijdags iets voor te bereiden na mn werk :X


Dan is Rox riding solo :( :P


Hahahha als ik uitgenodigd ben ofcourse _O-
 
tuurlijk :Y gezellig toch!! moeten alleen wel ff kijken wanneer dan :X :X :X -drukke agenda is een hel-


als we gewoon netjes in de uitnodiging zetten dat je niet verplicht bent om wat mee te nemen voor de een of de ander als je die persoon niet kent lijkt het me prima _O- zal met jouw vrienden ook wel zo zijn _O- _O-

Kijk jij maar wanneer jij kan. K heb zo'n vermoede dat jou agenda drukker is dan die van mij. Lijkt me super gezellig!!
Als we het zo in de uitnodiging zetten komt het helemaal goed.
 
Kijk jij maar wanneer jij kan. K heb zo'n vermoede dat jou agenda drukker is dan die van mij. Lijkt me super gezellig!!
Als we het zo in de uitnodiging zetten komt het helemaal goed.
december is echt klote :X ik kan alleen de 24ste maar dat is kerstavond dus dan zal niemand wel gaan :')

would you mind doing it in January :X ?
anders kan jij het natuurlijk wel in December doen :Y
 
900!?!? Jesus... Wat doe jij dan? :P

Methaanweg 1? Wat is dat voor ongure buurt? :+ Zal eens kijken of dat gaat lukken!
Kijk maar

Methaanweg 1 is Westpoort

;) bij me werk :)


En wat ik doe



Vlieft zijn als een klein kind hahahahahaahahahahahahahaha

Koffie hond uitlaten dan smartthingy halen hellup spannend
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan