Amsterdam - MFA deel 36: Dagvaardingen & Berminspecties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik ben me motor weer kwijt..
Vannacht gestolen,..
:( :( :( , mijne staan ook in een prive garage :? , maar wel meteen naast de entree helling. Niet dat ze de moeite van het stelen waard zijn zeg maar, maar toch.

Ik houd het in de gaten maar hier zie die Z750 vaker dus hij springt er niet uit, had ie een MF sticker?
 
Laatst bewerkt:
Ok op zoek naar die dempert en vooral.... N blauwe stikkert op t kenteken....
_O-


:+


Ik rij bijna elke dag, west nrd en oost dus ik ga op mijn goede zijn
 
defibrillator-paddles.gif


Ennnnn Lossss..

Misschien komt er dan weer wat leven in het topic *O*
 
Als we de boel gewoon wat warmer maken buiten komen de motoren ook wel weer en gaan we ook weer het topic vol spammen :)
 
Dit weer schiet niet echt op nee!! Heb afgelopen donderdag nieuwe remschijven + blokjes op de motor gezet en in de loop van de week zet ik er nog even stalen remleidingen op :)
 
Hoi!

Ik ben een recentelijk geïmporteerde Amsterdammer en rij een Ninja uit 2005. Voordat ik naar Amsterdam verhuisde (uit Harderwijk) was MFA me al lichtelijk bekent. Ziet er uit en klinkt als een gezellige club! Wanneer de pekel is weggespoeld en het kwik boven de 10 graden stijgt rij ik graag eens mee!
168749_134651769932296_7466027_n.jpg
 
Hoi!

Ik ben een recentelijk geïmporteerde Amsterdammer en rij een Ninja uit 2005. Voordat ik naar Amsterdam verhuisde (uit Harderwijk) was MFA me al lichtelijk bekent. Ziet er uit en klinkt als een gezellige club! Wanneer de pekel is weggespoeld en het kwik boven de 10 graden stijgt rij ik graag eens mee!
[afbeelding]


nee gezellig is het hier niet.

Maar van harte welkom! :W
 
Hoi!

Ik ben een recentelijk geïmporteerde Amsterdammer en rij een Ninja uit 2005. Voordat ik naar Amsterdam verhuisde (uit Harderwijk) was MFA me al lichtelijk bekent. Ziet er uit en klinkt als een gezellige club! Wanneer de pekel is weggespoeld en het kwik boven de 10 graden stijgt rij ik graag eens mee!
[afbeelding]

GVD een naamgenoot :o _O-

Welkom !
 
Hoi!

Ik ben een recentelijk geïmporteerde Amsterdammer en rij een Ninja uit 2005. Voordat ik naar Amsterdam verhuisde (uit Harderwijk) was MFA me al lichtelijk bekent. Ziet er uit en klinkt als een gezellige club! Wanneer de pekel is weggespoeld en het kwik boven de 10 graden stijgt rij ik graag eens mee!
[afbeelding]
Welcome! :W
Circuit junkie?
GVD een naamgenoot :o _O-

Welkom !
Heb ik vreemdgenoeg nog geen last van gehad...
That makes two of us Jermo! :+
 
Welkom!

Ben benieuwd in welke kleur je je 6 gaat spuiten :P

een Sherlock in het midden? ;) hij is vorige week overgespoten in de originele kleurstelling. Alleen onderkuip heb ik in metallic laten spuiten, erg mooi geworden. Van de week weer even nieuwe stickerset dr op en remblokken verversen.. Twijfel nog over Xenon..


Hoi!

Ik ben een recentelijk geïmporteerde Amsterdammer en rij een Ninja uit 2005. Voordat ik naar Amsterdam verhuisde (uit Harderwijk) was MFA me al lichtelijk bekent. Ziet er uit en klinkt als een gezellige club! Wanneer de pekel is weggespoeld en het kwik boven de 10 graden stijgt rij ik graag eens mee!
[afbeelding]

GVD een naamgenoot :o _O-

Welkom !

Gebeurd niet vaak! :W

Hoi!

Ik ben een recentelijk geïmporteerde Amsterdammer en rij een Ninja uit 2005. Voordat ik naar Amsterdam verhuisde (uit Harderwijk) was MFA me al lichtelijk bekent. Ziet er uit en klinkt als een gezellige club! Wanneer de pekel is weggespoeld en het kwik boven de 10 graden stijgt rij ik graag eens mee!
[afbeelding]
Welcome! :W
Circuit junkie?

Nope. 2 seizoenen geleden Zandvoort, twee keer Zolder en een keer Mettet gedaan, maar daar hield het toen even op. Dit jaar weer wat op pakken als ik wat ruimer in de sop zit.
 
een Sherlock in het midden? ;) hij is vorige week overgespoten in de originele kleurstelling. Alleen onderkuip heb ik in metallic laten spuiten, erg mooi geworden. Van de week weer even nieuwe stickerset dr op en remblokken verversen.. Twijfel nog over Xenon..
Ik doelde op het feit dat hij op de foto nog in de grondverf staat :+
 
Ik doelde op het feit dat hij op de foto nog in de grondverf staat :+

Ah, dus toch geen Sherlock. :P Ieder zn smaak en ik vind dit de mooiste kleurstelling, maar Oranje vind ik ook erg mooi. Zijn aardig wat 6jes uit 2005 als ik de OP zo door blader.. Zijn er trouwens nog Amsterdammers opzoek naar een garagebox? Ik krijg met een week of 2 de sleutel van mn box in de Rivierenbuurt. Dr is nog een plekje vrij tussen de Z750 van mn vriendin en de ninja :]

Crap: edit: ik zie nu pas pagina 99. Ik zit op mn tel en dus niet veel verder gekeken dan de OP. Fucking kut van die bloedgeile Z! En dan begin ik ook nog over een garagebox. Twee gevoelige puntjes in een post. Eccusez moi
 
Laatst bewerkt:
Was maar een geintje Bjorn, als je in het ZX6R topic zit moet hij al een keer langs zijngekomen ;)
Erg fijne motor en idd mooie kleurstelling in titanium!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan