Amsterdam - MFA deel 36: Dagvaardingen & Berminspecties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gesloten garage bij gaasperplas.

Is een garage pand voor de bewoners van een bejaarden tehuis en aanleunwoningen.
 
al aan bekende instanties doorgegeven?

gestolen motoren op FB
gestolen motoren hierow...

niet eens in een garage is tie nog safe
kan je beter op straat parkeren blijkbaar

edit: picca/kenteken doorgeven ;)
 
Laatst bewerkt:
TITANIUM!!!!!!!!!!!
:P

Maar die heb ik allang niet meer.
Had nu een Z750 2008 zwart

Hahahaha, oja, de grondkleur ;)

Wel mooi klote zeg. Ook wel tricky zo'n garage, zit er hier in de buurt ook eentje. Als er iemand naar buiten gaat met de auto sneak je zo naar binnen en vervolgens heb je eigenlijk alle tijd om een slot etc. open te breken.
 
Hey Gerard!

I signed up at MAC Zandvoort.
Going there for drivers instruction morning on the 6th, will you be there maybe?
Nee ik ben er niet bij, zaterdags zit ik op de fiets en 6 april doen we een rondje van 70km
Alleen als het echt nodig is zeg ik dat fietsen wat ik bij een club doe af.
 
Laatst bewerkt:
Gesloten garage bij gaasperplas.

Is een garage pand voor de bewoners van een bejaarden tehuis en aanleunwoningen.

Super klote!! niet dat jij er nu veel aan hebt maar ik heb altijd het idee dat een "gesloten" garage waar alleen "bewoners" toegang hebben mensen vaak een vals gevoel van veiligheid geeft.
Zodra je eenmaal een pasje hebt kun je daar ongestoord je gang gaan. Niemand die er wat van zegt en ziet..

Ondanks alles, succes met de afhandeling!
 
Ja dat klopt wel maar was ook omdat hij in een moeilijke plek stond om bij te komen, hij stond niet direct in zicht en een hoes erover heen.. en met een goed slot om een stalen buis vast die weer vast zat in de grond.

Maar me moeder die hem dus aantrof zei dat het slot geen schade had en bijna leek als of ze een sleutel hadden.
 
Hmm das idd een beetje vreemd! Je zou verwachten dat dat slot gewoon doorgeknipt is ofzo..
Denk wel dat het helaas vaak onderschat wordt hoe vindingrijk die dieven zijn. Meer dan doen wat je zojuist hebt opgenoemd kun je toch niet doen volgens mij. Als ze hem echt willen hebben lukt het toch wel. |(
 
Mja, gedeelde privegarages zijn de meest aantrekkelijke plekken voor dieven, juist omdat alles wat het binnen stallen waard maakt bij elkaar staat, en je vaak zo binnen bent zonder veel pottenkijkers. Ik zet hem iig liever in een drukke straat dan in zo'n garage. Of je moet je eigen priveberging of iets dergelijks hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan