Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ben een long-time lurker/slaper in deze topic. dacht het is maar eens tijd om me voor te stellen.

Nou, mijn naam is Furkan, zoals het doet vermoeden ben ik een allochtoon :P. Ben zelf 20 jaar oud, binnenkort 21, dusja we worden weer een jaartje ouder.

bezit mn lichte A'tje sinds eind augustus 2012. Begin deze maand heb ik een SV650 '02 aangeschaft en staat sindsdien bij de dealer B|. motor wordt op 25kw gezet, maar zonder onderdelen lukt het jammer genoeg niet.... hoogstwaarschijnlijk komen ze van japan, vandaar de duur ervan |(

hierbij mn fietsje (voorlopig de enige :( )
2q6ha


dusja... tot een bk-uitje? en tot zwaais rondom a'dam-west* :W

*= als ik ooit mijn fietsje terugkrijg van de dealer :')
 
Leuke fiets , jammer dat het zo lang moet duren voor hij.klaar is :(


En stiekem zijn we allemaal een beetje allochtoon :+
 
Nou ben een long-time lurker/slaper in deze topic. dacht het is maar eens tijd om me voor te stellen.

Nou, mijn naam is Furkan, zoals het doet vermoeden ben ik een allochtoon :P. Ben zelf 20 jaar oud, binnenkort 21, dusja we worden weer een jaartje ouder.

bezit mn lichte A'tje sinds eind augustus 2012. Begin deze maand heb ik een SV650 '02 aangeschaft en staat sindsdien bij de dealer B|. motor wordt op 25kw gezet, maar zonder onderdelen lukt het jammer genoeg niet.... hoogstwaarschijnlijk komen ze van japan, vandaar de duur ervan |(

hierbij mn fietsje (voorlopig de enige :( )
[afbeelding]

dusja... tot een bk-uitje? en tot zwaais rondom a'dam-west* :W

*= als ik ooit mijn fietsje terugkrijg van de dealer :')


Welkom Furkan! :W

Je hebt hier nauwelijks autochtonen, de meesten hier zijn import ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou ben een long-time lurker/slaper in deze topic. dacht het is maar eens tijd om me voor te stellen.

Nou, mijn naam is Furkan, zoals het doet vermoeden ben ik een allochtoon :P. Ben zelf 20 jaar oud, binnenkort 21, dusja we worden weer een jaartje ouder.

bezit mn lichte A'tje sinds eind augustus 2012. Begin deze maand heb ik een SV650 '02 aangeschaft en staat sindsdien bij de dealer B|. motor wordt op 25kw gezet, maar zonder onderdelen lukt het jammer genoeg niet.... hoogstwaarschijnlijk komen ze van japan, vandaar de duur ervan |(

hierbij mn fietsje (voorlopig de enige :( )
2q6ha


dusja... tot een bk-uitje? en tot zwaais rondom a'dam-west* :W

*= als ik ooit mijn fietsje terugkrijg van de dealer :')

Welkom :W

Leuke fiets , jammer dat het zo lang moet duren voor hij.klaar is :(


En stiekem zijn we allemaal een beetje allochtoon :+

Jij wel ja... Feyenooiter :+
 
-O_

Welkom furkan!

Jammer van het wachtten op ombouw...

Helaas is er vandaag weer zwaar gestrooid
Dus zal ik wel heelhuids moeten aankomen
 
Staat er nog wat op de planning voor maandag???? Schijnt droog te blijven en 6 graden ofzo *O*
 
Zolang het niet blijft liggen vind ik alles best. Glad is,het niet want de grondtemperatuur is te hoog. Dus dat is niet echt een probleem.

Hier in de buurt is.alleen motorcity open en die vind ik niet echt bekend staan om stuntprijzen en shows ofzo.

Er is,wel een grote dag bij motoport Zelhem maar dat is ook anderhalf uur rijden.

Niemand met ideetjes?
 
Dat kan ook , hmmzzz twijfels twijfels , ga in ieder geval niet al te vroeg mijn nest uit en eerst ff kijken of ik mijn rek en koffers kan monteren *D
 
Goedenavond allen!

Ik heb mij een tijdje geruisloos in het forum bewogen en vond het nu tijd om jullie op de hoogte te brengen van mijn aanwezigheid.

Ik ben Edwin, 31 jaar en kom uit de omgeving van Amsterdam. Een aantal leden van het forum ken ik al persoonlijk en de rest hoop ik, mits moeder natuur een beetje wil meewerken, binnenkort tijdens een rit te leren kennen.

Ik ben de trotse bezitter van een KTM 690 smr uit 2008. Ik hoop dat het linkje een foto, echter geef ik geen garanties... Ik heb meer meegelezen dan zelf gepost ;)
full
 
Goedenavond allen!

Ik heb mij een tijdje geruisloos in het forum bewogen en vond het nu tijd om jullie op de hoogte te brengen van mijn aanwezigheid.

Ik ben Edwin, 31 jaar en kom uit de omgeving van Amsterdam. Een aantal leden van het forum ken ik al persoonlijk en de rest hoop ik, mits moeder natuur een beetje wil meewerken, binnenkort tijdens een rit te leren kennen.

Ik ben de trotse bezitter van een KTM 690 smr uit 2008. Ik hoop dat het linkje een foto, echter geef ik geen garanties... Ik heb meer meegelezen dan zelf gepost ;)
[afbeelding]
:W Welkom mede KTM-er *O*

Zijn dat danmoto pijpjes die erop zitten? Zal wel een lekkere bak herrie geven :9~
 
Het geluid is fantastisch, alleen moet ik eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb wat voor uitlaten het zijn....
 
Goedemorgen,

Iemand interesse om mee te gaan naar de paasraces op zandvoort. Heb zo'n vrijkaartje van kruidvat dus er kan nog iemand gratis mee naar binnen. Ik sta om ong 11.00 uur bij de BK S 102 en wacht dan een kwartiertje voor ik wegrij. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan