Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag ik jou vandaag bij de Bilderdijkskade? Zo veel bananen op wielen rijden er niet rond hier :+

grappig. dat was ik niet, maar heb die dag wel m'n fiets opgehaald in de namiddag...

wachtend op m'n 'groene' papieren van de RDW wegens de vermogenvermindering.. dusja... maybe an other time perhaps? :)
 
Hoi Allemaal!

Ik ben ook nieuw hier en zal me even voorstellen: Ik ben Carlijn en 23 jaar. Heb eind van vorige zomer mijn rijbewijs gehaald en in november een mooie kawasaki Z750 uit 2004 gekocht. Sindsdien staat hij in de stalling maar volgende week wordt het beter weer en zal die uit de stalling getrokken worden en kan ik mijn eerste kilometers gaan maken!
Dus nadat ik zelf even wat kilometers heb geoefend lijkt het mij leuk om eens met jullie mee te gaan!!
Welkom Carlijn :W
 
Welkom aan alle nieuwkomers!

Laat het mooie weer maar komen. *O*

Oh, en Carlijn, fotoooooooooos (van de motor :+ )

Bedankt! Hierbij een plaatje van de Z, nog met de originele pijp. Volgend weekend gelijk de open G&G die ik er bij heb gekregen, dr op zetten! *O*

8886_624919234201677_133599489_n.jpg
 
Gisteravond stalen remleidingen gemonteerd :) Ziet er toch wel wat knapper uit dan die standaardleidingen van 15 jaar oud :+
 
Bedankt voor het welkom en het compliment. Kan niet wachten tot de temperaturen weer een aangename hoogte hebben bereikt en we al het moois weer kunnen showen.



Hoi Allemaal!

Ik ben ook nieuw hier en zal me even voorstellen: Ik ben Carlijn en 23 jaar. Heb eind van vorige zomer mijn rijbewijs gehaald en in november een mooie kawasaki Z750 uit 2004 gekocht. Sindsdien staat hij in de stalling maar volgende week wordt het beter weer en zal die uit de stalling getrokken worden en kan ik mijn eerste kilometers gaan maken!
Dus nadat ik zelf even wat kilometers heb geoefend lijkt het mij leuk om eens met jullie mee te gaan!!



:W Hola :)
 
Is het een beetje gezellig hier :W

full


De gele Beamert is klaar :9

AS. zondag wil ik eigelijk een rondje rijden als het knap weer is.

11 uur verzamelen bij de foodstrip in Amsterdam Zuid Oost.

Gr.
 
Op whatsapp was al met enkele besproken om 1200 bij de BK af te spreken voor een ritje. Miss kunnen we een MFA MMM (Mini Mega Meet) houden :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan