Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat jij je vrijheid op M-F zo beperken ?

Lijkt me toch niet dat je zomaar afhaakt.
Als jij iets organiseert voor mensen in motorkleding, alleen rode motoren, alleen Harley's, alleen vrouwen of wahtever dan doe je dat toch gewoon :?

Ik heb me er tot nu toe nog niet mee bemoeid, maar hier sluit ik mij bij aan.
 
en daar ging de laatste persoon die nog wel eens het initiatief nam voor een ritje


slaap zacht MFA :/


_O-

nee hoor er zullen nog talloze ritjes komen &
daar zit jij verkeerd, er zijn meerdere ritjes geweest onder initiatief van anderen...
mahgoe, jij kan ook niet alles weten!

zeizoen :j is net begonnen hoor :+
dus niet te ver vooruit lopen he? ;)

@ meanblueman!
thanks nog :Y
 
O-)

dreigen met een ban heeft geen zin.
dat is te makkelijk...

gewoon laten gaan, wie moet hier het laatste woord hebben? de mod? want het lijkt erop dat dat juist aanwakkert ;)


het houd op een gegeven moment wel op heur :Y
grouphug!
:+


laten we het nu weer gezellig maken hiero! *O*
 
effe terugkomend op slaap zacht MFA

die was al ingeslapen _O-

nu is er weer leven....
maakt het uit hoe :? :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
Edit Meangreengirl: On-topic hadden we gezegd. Welk gedeelte snap je niet?
Blijf dan ook niet dooremmeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ach, kom op man. De discussie loopt via dit forum, dus de mods van dit forum bemoeien zich ermee. Je maakt het de zaak van de mods door hier de discussie aan te gaan. Als jullie onderling contact hebben, moet je het vooral daar er over hebben.

Verder is je vraag volgens mij meermaals beantwoord.
 
lol.. wat is ontopic dan in een topic wat MFA heet?
Is toch een topic waar motor rijders in/uit/rond amsterdam met elkaar kunnen communiceren?

Volgens mij valt dit er ook onder.

Ik snap dat mods de vrede willen behouden, maar is hier geen noord korea toch?... of wel?
 
Ik wil graag een ritje voor supermotards organiseren eind april.

Mensen interesse?
Ja, nee, dat mag niet he ;).

Ik zie (hoor) trouwens heel vaak op zondag een paar personen op SM's racen in Westpoort, voornamelijk rond de Gyroscoopweg. Iemand van hier?
 
Top!

Zou wel tof zijn als er een Supermoto Amsterdam topic weer komt wat gaat leven.

Ik heb de meeting gezien... Helaas kan ik er niet bij zijn aangezien de politie vorig jaar mijn kenteken heeft afgepakt.

Geen knipperlichten, circuitachterband en een uitlaat wat niet goedgekeurd is voor openbare weg *O*

Motor wordt op dit moment klaargemaakt
 
Laatst bewerkt:
lol.. wat is ontopic dan in een topic wat MFA heet?
Is toch een topic waar motor rijders in/uit/rond amsterdam met elkaar kunnen communiceren?

Volgens mij valt dit er ook onder.

Ik snap dat mods de vrede willen behouden, maar is hier geen noord korea toch?... of wel?
:^

Of je het er mee eens bent of niet, een discussie moet kunnen.
 
Laat jij je vrijheid op M-F zo beperken ?

Lijkt me toch niet dat je zomaar afhaakt.
Als jij iets organiseert voor mensen in motorkleding, alleen rode motoren, alleen Harley's, alleen vrouwen of wahtever dan doe je dat toch gewoon :?

Ik doe waar ik zin in heb, maar aangezien de reacties hier overwegend negatief zijn zal ik er hier in ieder geval geen melding meer van maken. :)
 
lol.. wat is ontopic dan in een topic wat MFA heet?
Is toch een topic waar motor rijders in/uit/rond amsterdam met elkaar kunnen communiceren?

Volgens mij valt dit er ook onder.

Ik snap dat mods de vrede willen behouden, maar is hier geen noord korea toch?... of wel?

Ook mee eens...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan