Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:+

Volgende zondag mooi weer = ritje, is wel een eindje brommeren voor MBM maar hey, gratis is altijd goed...
 
Laatst bewerkt:
Mijn pak ligt bij de kleermaker , ik mag niet mee. :+ :') :P




Meer smileys weet ik nier uit mijn hoofd om duidelijk te maken dat ik een grapje maak. :+
 
Weeronline: "Zondag is het in het hele land bewolkt en buiig. De temperatuur komt uit tussen 14 tot 18 graden." Maar veel plezier! :) Ik ga die dag mijn demperts lakken, als alles volgens plan verloopt...
 
Weeronline: "Zondag is het in het hele land bewolkt en buiig. De temperatuur komt uit tussen 14 tot 18 graden." Maar veel plezier! :) Ik ga die dag mijn demperts lakken, als alles volgens plan verloopt...

De weersverwachting in NL is natuurlijk zo betrouwbaar als een chinese minibike, dus we zien het zaterdag wel. :)
 
Dit weekend ben ik helaas druk ;(

Witte handschoenen zijn wel toegestaan, had ik afgelopen weekend ook aan!

Ik bedenk me net dat Zondag de voorjaarstoer van de MAC is, dus mocht het weer redelijk zijn dan ben ik daar al mee bezig, dus deze week valt sowiesow af eigenlijk.... :+
 
Laatst bewerkt:
en daar ging de laatste persoon die nog wel eens het initiatief nam voor een ritje


slaap zacht MFA :/

Wat voelen mensen zich snel aangevallen hier zeg. Ik begrijp Tommyboy prima. Als spijkerbroek-dragende-naked-rijdende-binnenstad-terroriserende-100koppige-wheelieposse een ritje maakt, met name door de stad, trek dat heul veel popo aandacht. Zit toch niemand op te wachten. Neem aan dat het imago is waar Tommyboy niet op zit te wachten.

Daarom rij ik altijd met mn vaste gappies *O*

ps. geen spijkerbroek-hooolies naar Supermoto Amsterdam sturen :+ Ik wil ook imago verbetering voor mijn sm volk (wat inmiddels onmogelijk lijkt te zijn, thnx voor dat)


edit: zie dat het gesprek al gesloten is
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!

Wil mezelf hier even voorstellen, ik ben Claudia 37 jaar en ga in juni samen met mijn man René 39 jaar lessen. Hopelijk dan ook alles halen in die maand, we hebben dan vakantie en alle tijd om er volle bak tegen aan te gaan!

Zodra we geslaagd zijn en beide in het bezit van een motor lijkt het ons leuk om eens met een rit mee te gaan.

Wie weet tot ziens!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan